English

درمراسمی با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین صورت گرفت؛

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با شرکت ایرانی NGS مستقر در کشور عمان

در مراسمی با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین، تفاهم نامه همکاری بین این دانشگاه با شرکت ایرانی مستقر در کشور عمان با عنوان New Golden Solutions LLC امضا رسید.

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با شرکت ایرانی NGS مستقر در کشور عمان

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،در مراسمی با حضور دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین، تفاهم نامه همکاری بین این دانشگاه با شرکت ایرانی مستقر در کشور عمان با عنوان New Golden Solutions LLC در حوزه ارائه خدمات و دوره‌های آموزشی در زمینه برنامه‌ریزی شهری، طراحی شهری و طراحی معماری به امضا رسید. 

در این مراسم که در دفتر ریاست این دانشگاه و با حضور دکتر جمال الدین سهیلی رییس دانشکده معماری و شهرسازی و تعدادی از مدیران و اعضای هیات علمی این دانشگاه برگزار شد؛ تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و شرکت ایرانی مستقر در کشور عمان NGS به امضاء رسید.

گفتنی است؛ طبق این تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، تجربیات گسترده خود را در زمینه تحقیقات، آموزش، مدیریت و دانش لازم در زمینه ارائه خدمات و دوره‌های آموزشی را به این شرکت ایرانی مستقر در کشور عمان و سایر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با همکاری و پشتیبانی این شرکت ارائه خواهد کرد.

شایان ذکر است؛ فراهم کردن ترتیبات کاری اولیه، تعیین اصول و روش‌های همکاری مشترک طرفین جهت همکاری دوجانبه با هدف محقق ساختن تبادل دانش فنی و حرفه‌ای در زمینه معماری و شهرسازی و ارائه خدمات مشاوره مهندسی در زمینه معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه