English

در مسابقات کشوری فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به دست آمد؛

صعود به مرحله حذفی منطقه ۹ با درخشش کارکنان واحد قزوین

در مسابقات کشوری فوتسال کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، منطقه ۹ با درخشش سید احمد حاج میری، حسن قنبری و حسن سلیمانی، ضمن صعود از مرحله گروهی به مرحله حذفی صعود کرد.

صعود به مرحله حذفی منطقه ۹ با درخشش کارکنان واحد قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، در این مسابقات که به میزبانی واحد شیراز در حال برگزاری است؛ تیم منطقه ۹ با حضور سید احمد حاج میری، حسن قنبری و حسن سلیمانی از کارکنان واحد قزوین با درخشش این بازیکنان، ضمن صعود از مرحله گروهی به مرحله حذفی صعود کرد.

گفتنی است؛ در بازی اول تیم استان البرز نماینده منطقه ۹ که از بازیکنان واحد قزوین بهره می برد؛ با گل های سید احمد حاج میری و حسن قنبری هر کدام یک گل برابر استان خوزستان، در تساوی ۳ بر ۳ این بازی نقش تاثیر گذاری داشتند. در بازی دوم استان البرز ۴ بر صفر مقابل استان هرمزگان به برتری قاطع رسید که سید احمد حاج میری دوگل و حسن قنبری یک گل به ثمر رساندند. در بازی سوم، تیم منطقه ۹ با نتیجه ۳ بر یک برابر استان مرکزی به پیروزی رسید که در این بازی نیز سید احمد حاج میری یک گل زد و در پایان مرحله گروهی با کسب ۷ امتیاز ضمن صعود از این مرحله به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. تیم منطقه ۹ در این مرحله به مصاف استان اردبیل نایب قهرمان دوره قبل می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه