English

در مراسمی با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین صورت گرفت؛

انتصاب و معرفی مدیر جدید مرکز رشد واحدهای فناور (سینتک) دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

در مراسمی با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین، سرپرست جدید مرکز رشد واحدهای فناور (سینتک) دانشگاه آزاد اسلامی قزوین منصوب و معرفی شد.

انتصاب و معرفی مدیر جدید مرکز رشد واحدهای فناور (سینتک) دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، در مراسمی با حضور دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین، دکتر حافظه پوردهقان عضو هیات علمی گروه معماری این دانشگاه به عنوان سرپرست جدید مرکز رشد واحدهای فناور (سینتک) دانشگاه آزاد اسلامی قزوین منصوب و معرفی شد. همچنین از زحمات دکتر حامد رحمانی مدیر سابق این مرکز تقدیر به عمل آمد. 

در این مراسم که در مرکز سینتک این دانشگاه و با حضور دکتر احمد فخاریان معاون پژوهشی و فناوری، محمدحسین رضایی سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع، دکتر سید حسن مهدیخانی سروجهانی سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی، دکتر فرزین رضایی مدیرکل پژوهش و فن آوری و تعدادی از دانشجویان و مدیران شرکت‌های دانش بنیان و هسته‌های پژوهشی این دانشگاه برگزار شد؛ سرکار خانم دکتر حافظه پوردهقان عضو هیات علمی گروه معماری این دانشگاه به عنوان مدیر جدید مرکز رشد واحد فناور (سینتک) این دانشگاه منصوب و معرفی شد. همچنین از زحمات دکتر حامد رحمانی مدیر سابق این مرکز تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم، دکتر زینالی از مرکز رشد واحدهای فن آور (سینتک) دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه