English

با تجمع استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین صورت گرفت؛

محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه

استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور در میدان قلم این دانشگاه و با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را شدیداً محکوم کردند.

محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور در میدان قلم این دانشگاه و با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه به خصوص کشتار زنان و کودکان در بیمارستان المعمدانی را شدیداً محکوم کردند.

استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور در میدان قلم این دانشگاه و با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه به خصوص کشتار زنان و کودکان در بیمارستان المعمدانی را شدیداً محکوم کردند.

در این تجمع که دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین نیز حضور داشت، استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه ضمن در دست داشتن پرچم‌های فلسطین، حزب الله و کشور عزیزمان با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه به خصوص کشتار زنان و کودکان در بیمارستان المعمدانی را شدیداً محکوم کردند.

شایان ذکر است؛ در پایان بیانیه این دانشگاه در خصوص جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه به خصوص کشتار زنان و کودکان در بیمارستان المعمدانی قرائت شد.

گفتنی است؛ بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد امام رضا علیه السلام دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مراسمی با سخنرانی دکتر سید رضا موسوی روزان از استادان این دانشگاه در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه به خصوص کشتار بی رحمانه ی زنان و کودکان در بیمارستان المعمدانی برگزار شد.

در پایان این مراسم، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور در مزار شهدای گمنام این دانشگاه، ضمن قرائت فاتحه، برای شهدای گرانقدر، شهدای غزه برای پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت علیه اسرائل غاصب دعا کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه