English

طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین صورت گرفت؛

انتصاب سرپرست جدید معاونت پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری

در مراسمی با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، سرپرست جدید معاونت پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین منصوب و معرفی شد.

انتصاب سرپرست جدید معاونت پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،در مراسمی با حضور دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین، دکتر علی بدیع‌زاده عضو هیات علمی گروه مدیریت صنعتی این دانشگاه به عنوان سرپرست جدید معاونت پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین منصوب و معرفی شد.

در این مراسم که در اتاق جلسات دفتر ریاست این دانشگاه برگزار شد؛ دکتر اسماعیل زینالی سرپرست این دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های سرکار خانم دکتر پهلوانی برای دکتر علی بدیع زاده در سمت جدید آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

گفتنی است؛ در این مراسم دکتر احمد فخاریان معاون پژوهش و فناوری، دکتر فرزین رضایی مدیر کل پژوهش و فناوری، دکتر جواد محرابی رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری و دکتر حسین مهرنو مدیر کل حوزه ریاست این دانشگاه حضور داشتند.

شااین ذکر است؛ در پایان این مراسم، از زحمات و تلاش‌های سرکار خانم دکتر پانته آ پهلوانی مدیر سابق پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد و حکم انتصاب سرپرست جدید معاونت پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به دکتر بدیع زاده اهداء شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه