English

در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین صورت گرفت؛

برگزاری نشست تخصصی بانوان نقش آفرین با عنوان "دانشگاه، خانواده و تربیت اجتماعی"

به همت امور زنان و خانواده دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین، نشست تخصصی بانوان نقش آفرین با عنوان "دانشگاه، خانواده و تربیت اجتماعی" با حضور مشاور دکتر طهرانچی در امور زنان و خانواده در واحد قزوین برگزار شد.

برگزاری نشست تخصصی بانوان نقش آفرین با عنوان "دانشگاه، خانواده و تربیت اجتماعی"
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، در نشست هم اندیشی که با حضور دکتر اسماعیل زینالی؛ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد واستان قزوین، معاونین و جمعی از اساتید و همکاران حوزه های مختلف در اتاق شورای سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی این دانشگاه برگزار شد؛ بر اهمیت جایگاه خانواده و نقش محوری زنان در جامعه تاکید شد.

گفتنی است؛ سرکار خانم دکتر عاصمه قاسمی؛ مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده بر تربیت نسل آگاه در چارچوب خانواده با توجه به مقام مادر تاکید کرد.

در ادامه، دکتر اسماعیل زینالی؛ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد واستان قزوین از تلاش های دکتر احمدی کمازانی ؛ مسئول و دبیر شورای راهبری امور زنان و خانواده دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین تشکر کرد.

دکتر ندا احمدی کمازانی مسوول و دبیر شورای راهبری امور زنان و خانواده دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین نیز ضمن قدردانی و تشکر ویژه از حمایت های مداوم و مستمر دکتر اسماعیل زینالی؛ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین از برنامه ها و اقدامات امور زنان و خانواده دانشگاه در خصوص اقدامات انجام شده در این حوزه از جمله شبکه سازی دانشجویان و ایجاد هسته های فکری و نیز اقدامات تاسیس سرای نوآوری بانوان توضیحاتی را ارائه کرد.

شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم از بانوان شاغل دانشگاه که در  رقابتهای منظره بانوان شاغل در سطح استانی , حائز رتبه برتر شده بودند؛ با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

هم چنین  در ادامه برنامه ها جلسه ای با حضور سرکار خانم دکتر کبری؛ علیخانی مدیرکل امور زنان استانداری قزوین و روسای واحد های استان در دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد. در این جلسه که با عنوان " شورای راهبری امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین" برگزار شد؛ سرکار خانم دکتر عاصمه قاسمی در خصوص اهمیت رسالت و مأموریت امور زنان و خانواده دانشگاه های آزاد اسلامی و اقدامات انجام شده در این حوزه توضیحاتی را مطرح کرد. همچنین در این جلسه اقدامات، طرح ها و برنامه های آتی امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد محبی؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین ضمن تاکید بر اهمیت امور زنان و خانواده به نقش تاثیر گذار و مهم بانوان در مقاومت غزه اشاره کردند.

در ادامه برنامه های حضور مشاور  ریاست دانشگاه  در واحد قزوین  شرکت در نشست صمیمی با دانشجویان بود  که ایشان در جلسه ای در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی با حضور دانشجویان حضور یافتند. در این جلسه که با عنوان " دانشجویان نقش آفرین، دانشگاه پویا " برگزار شد؛ دانشجویان مسایل و مشکلات خود را با سرکار خانم دکتر قاسمی در میان گذاشتند و ایشان به سوالات حاضرین پاسخ گفتند 

در پایان، سرکار خانم دکتر عاصمه قاسمی از مهدکودک و مرکز رشد واحدهای فناور (سینتک) دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه