English

به همت مرکز تحقیقات مدیریت و بهره وری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین صورت گرفت؛

برگزاری سمینار علمی با عنوان نقش و کاربرد هوش مصنوعی در کسب و کارهای امروزی

سمینار علمی با عنوان " نقش و کاربرد هوش مصنوعی در کسب و کارهای امروزی " با حضور سازمان های دولتی و صنایع استان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

برگزاری سمینار علمی با عنوان نقش و کاربرد هوش مصنوعی در کسب و کارهای امروزی

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،به همت مرکز تحقیقات مدیریت و بهره وری، سمینار علمی با عنوان " نقش و کاربرد هوش مصنوعی در کسب و کارهای امروزی " با حضور سازمان های دولتی و صنایع استان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

در این نشست که در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی این دانشگاه برگزار شد؛ دکتر غلامرضا رضایی مدیر مرکز تحقیقات مدیریت و بهره وری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به میهمانان در سخنانی با اشاره به اهمیت نقش و کاربرد هوش مصنوعی در کسب و کارهای امروزی گفت: این دانشگاه سعی کرده است در همه زمینه های علمی در استان و وکشور جزو دانشگاه های پیشرو و پیشگام باشد و با توجه به اهمیت این موضوع، این نشست برگزار شده است.

وی افزود: مرکز تحقیقات مدیریت و بهره وری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین آماده استفاده از نظرات، پیشنهادات، ایده ها و مقالات کاربردی کارآفرینان در حوزه صنعت است.

در ادامه این سمینار، دکتر دانیال صابر سمیعی از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در خصوص " آینده کاربرد هوش مصنوعی در کسب وکار و روند تحولات آن "، مهندس امیر حاجی علی بیگی مشاور و مدرس در حوزه کسب و کار در خصوص " تحلیل داده و هوش مصنوعی در سازمان " و علیرضا پور امیر ارسلانی مدیر عامل شرکت دانش بنیان ویونا در خصوص " ارتباط با ابعاد هوش مصنوعی و کاربردهای آن و چگونگی اجرای آن در صنایع مختلف " سخنرانی علمی ارائه کرده و به بیان تجربیات خود در پیاده سازی هوش مصنوعی در صنایع مختلف پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه