English

به همت گروه صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین صورت گرفت؛

برگزاری همایش با عنوان " بزرگداشت روز جهانی شیرینی"

بزرگداشت روز جهانی شیرینی با حضور استادان، کارکنان، دانشجویان و مدیران شرکت‌های بزرگ صنایع غذایی کشور و استان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

برگزاری همایش با عنوان " بزرگداشت روز جهانی شیرینی"
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،به همت گروه صنایع غذایی، همایشی با عنوان " بزرگداشت روز جهانی شیرینی" با حضور استادان، کارکنان، دانشجویان و مدیران شرکت‌های بزرگ صنایع غذایی کشور و استان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

در این مراسم دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین ضمن خیرمقدم به میهمانان و با تشکر از عوامل برگزاری این رویداد به توانمندی‌های گروه صنایع غذایی و آزمایشگاه‌ها و امکانات مجهز این دانشگاه اشاره کرد و گفت: برگزاری چنین رویدادهایی باعث ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت می‌شود و با توجه به امکانات و زیرساخت‌های بسیار مناسب در این دانشگاه هم چون آزمایشگاه های مجهز که طرف قرارداد با سازمان استاندارد می باشد؛ می‌تواند باعث ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه شود.

در ادامه دکتر نقی سیاهکالی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن تشکر از دکتر زینالی و عوامل برگزاری این رویداد به نقش ویژه نهاد دانشگاه و آموزش و پرورش برای ایجاد بستری مناسب جهت بروز استعدادهای جوانان اشاره کرد و گفت: مطمئناً برگزاری چنین رویدادهایی باعث بروز این استعداد می‌شود و باید به این امر توجه داشت که آینده کشور متعلق به نسل جوان است.

گفتنی است؛ سخنرانی دکتر رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، دکتر مهدی امینی قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر، سرکار خانم دکتر لیلا کمالی مدیر تحقیق و توسعه گروه صنعتی و پژوهشی زر، مهندس برجی مدیر گروه صنعتی ویتانا، مهندس پورقناد مالک قنادی کدبانو از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. در حاشیه این مراسم نیز در جلسه ایی ،دکتر نقی سیاهکالی مرادی ؛مدیر کل آموزش و پرورش استان و  دکتر زینالی ؛ ریاست دانشگاه آزاد قزوین در خصوص همکاری های  بیشتر در زمینه اجرای برنامه‌ های مشارکتی تبادل نظر کردند .

شایان ذکر است؛ در پایان مسابقه شیرینی در دو بخش تیم‌های دانش‌آموزی و دانشجویی برگزار شد که پس از رای داوران به سه تیم برتر در بخش دانش آموزی و سه تیم برتر در بخش دانشجویی جوایزی اهداء شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه