English

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

عملیات طوفان الاقصی نشان داد بزرگ بودن ارتش اسرائیل یک افسانه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: عملیات طوفان الاقصی، نشان داد علیرغم تحلیلها و ادعاها چهارمین ارتش بزرگ دنیا در اسرائیل، یک افسانه بوده است.

عملیات طوفان الاقصی نشان داد بزرگ بودن ارتش اسرائیل یک افسانه است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در حسینیه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان گفت: انسان پیوسته در مسیر سعادت است ولی برخی این مسیر را اشتباه انتخاب می‌کنند و سعادت را در مال و ثروت زیاد و برخی دوری از دنیا و برخی نیز علم را مسیر صحیح سعادت می‌دانند.

وی بیان کرد: مرصاد در دو معنا خلاصه می شود که مراقبت و کمینگاه اول که رعایت حدود الهی و کمینگاه دوم رعایت حقوق مردم در جامعه دینی است که باید حقوق افراد رعایت شود وکمینگاه سوم مربوط به خود انسان است زیرا انسان امانتی در دست خویش است لذا باید عمر خود را بیهوده صرف نکند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآورشد: انعطاف پذیری، قابل تغییر بودن، حق پذیری و در مقابل حق، خاضع بودن از ویژگی‌ های دوران جوانی است و این دوران مانند نهالی است که تازه کاشته شده و اگر در مواردی شخص خطا کرد می‌تواند به سرعت بازگردد.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی اظهارداشت: اتاق فکر اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی از هم پاشید و نظامیان آنها روانی شدند و اکنون آمریکایی ها در اتاق فکر اسرائیل جنگ را مدیریت می‌کنند اما از ترس ایران نمی‌توانند این موضوع را اعلام کنند. 

وی تصریح کرد: اکنون سلاح های پیشرفته آمریکایی را بر سر مردم غزه می ریزند اما کمک به اسرائیل را انکار می کنند و هرچند اسرائیلی‌ها با قطع اینترنت حمله زمینی از چند نقطه به غزه را آغاز کردند اما رزمندگان مقاومت با شجاعت در مقابل ارتشی که تا دندان مسلح است ایستاده و اسرائیلی ها در این حمله شکست عمیقی خوردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: سردمداران اسرائیلی هنوز در شوک این رسوایی امنیتی - نظامی به سر می‌برند و هرگز نمی توانند اعتبار از دست‌ رفته و بی‌آبرویی خود را در عملیات «طوفان الاقصی» جبران یا حتی اندکی از آن را ترمیم کنند، حتی اگر دیوانه ‌وار به نوار غزه حمله کرده و این باریکه را با خاک یکسان کنند یا همان طور که بنیامین نتانیاهو وعده داده غزه را نابود کنند، باز پیروز میدان فلسطین خواهد بود.

وی گفت: رزمندگان مقاومت با طراحی طوفان الاقصی در یک قدمی فتح  قرار گرفتند و مردمی که روزی مشت‌های گره کرده و فریادهای بلندشان، تنها سلاح آنان در برابر متجاوزان و غاصبان صهیونیست بود، حالا با انجام عملیات بزرگ و پیچیده «طوفان الاقصی» به جهانیان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی در آستانه نابودیست.

معبودی اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی به جهان فهماند که بر خلاف همه تحلیل‌ها و ادعاها، چهارمین ارتش بزرگ دنیا تنها یک افسانه صهیونی است. همان‌طور که جنگ ۳۳ روزه افسانه بودن آن را به رخ کشید و دنیا فهمید که موساد به حدی ناتوان است که قادر نیست تحولات یک باریکه جغرافیایی به نام نوار غزه را رصد و کنترل کند و رژیم صهیونیستی از محور مقاومت چنین ضربات مرگباری را دریافت کرده است.

این مدیر فرهنگی خاطرنشان کرد: تونل زیر زمینی که نیروهای مقاومت حفر کرده اند و تا دل سرزمین‌های اشغالی امتداد دارد به کابوسی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده که خواب راحت را از آنها گرفته است.

وی یادآورشد: اقدام شجاعانه و در عین حال فداکارانه‌ فلسطینی‌ها پاسخ به جنایت دشمن غاصب بود که سالها ادامه داشت و در ماه‌های اخیر شدت آن افزایش پیدا کرده و دشمن خبیث و ظالم امروز که سیلی خورده، سیاست مظلوم‌نمایی در پیش گرفته و دیگران هم کمکش می کنند. اما مجاهدان فلسطینی توانستند خود را از محاصره‌ غزه بیرون آورده و خلاص کنند و به مراکز نظامی و غیرنظامی صهیونیستها برسند.

معبودی تصریح کرد: حمله به غزه، خانه‌های مردم و غیرنظامیان، قتل‌عام و کشتار دسته جمعی مردم غزه حمله به بیمارستان نشان از عجز و ناتوانی این رژیم است و جبهه مقاومت پیروز این میدان خواهد بود.

وی در ادامه با اعلام مواضع سپاه در انتخابات نیز گفت: سپاه و بسیج، از کاندیدای خاصی جانبداری نمی کند و سلامت انتخابات و امنیت آن را از اهداف مهم خود می دانیم و منتخب مردم برای ما قابل احترام خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه