English

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین:

در حقیقت جبهه امروز اقتصادی است که دشمن همه ظرفیت های خود را پای کار آورده است

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت:در حقیقت جبهه امروز اقتصادی است که دشمن همه ظرفیت های خود را پای کار آورده است. نفس کارگر مقدس و مجاهد است و در حقیقت اول کارگر عالم خداست.

در حقیقت جبهه امروز اقتصادی است که دشمن همه ظرفیت های خود را پای کار آورده است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع کارکنان نیروگاه شهید رجایی که برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: زمانی کشور نا امن می شود که دشمن هویت ملت و روحیه جهاد و شهادت را بگیرد، جنگ و نوع درگیری ما متفاوت است، دلیل بهانه جنگ اروند و قرارداد الجزایر نبود، آمریکایی ها حیاط سیاسی و خلوت خویش را از دست دادند.پادشاهان و سلاطین منطقه را عمله خود قرار داده بودند.

آتانی افزود: آمریکا پایگاه نظامی برای مقابله با شوروی در ایران تأسیس کرده بود و پایگاه اقتصادی عربستان را برای چپاول نفت و ثروت الگو معرفی کردند. انقلاب مصر انقلاب کرد اما یک سالگی انقلاب را ندید، همین برنامه و سناریو را برای ایران در ۲۲ بهمن پیاده کردند اما بختیار که با همکاری آمریکا کودتای نظامی کرد و فرودگاه های بسته بود امام دستور شکستن کودتا را صادر کرد و روح بلند امام که متصل به قدرت لایزال الهی بود توانست بر مکر دشمنان و آمریکا غلبه کند.

وی تشریح کرد: ارتش بدنه فرماندهی از بین رفته است و به این باور رسیده بودند که قدرت نظامی برای مقابله وجود ندارد وسط مصاحبه به خبرنگاران گفت؛ بقیه مصاحبه در تهران میدان آزادی خواهد بود امروز خبری از صدام و حکومتی نیست و میدان آزادی صحنه رزمایش قدرت نیروهای مسلح شما شد.

فرمانده سپاه صاحب الامرعج تصریح کرد:  به اسناد جنگ مراجعه کنید، مک فارلین بعد از مقاومت ملت ایران به تهران آمد و دزدانه به تهران آمد تا صلح را  گدایی کند و حیثیت جهانی آمریکا بر باد رفت. جنگ با درایت امام در نقطه غرور آفرین پیروزی را برای ملت رقم زد در جنگ تحمیلی ما از کشورهای مختلف دنیا اسیر جنگی داشتیم و قدرتهای بزرگ دنیا در برابر ایران صف آرایی کردند.

وی اظهار داشت: اگر فرماندهان دفاع مقدس را هر کشوری داشته باشند از آنها اسطوره می سازند، بعد از جنگ فرماندهان ارتش یوگسلاوی به تهران آمدند و ما  طرح های عملیات را  تشریح می کردیم اغلب فرماندهان جوان بودند و فرمانده ارتش یوگسلاوی گفت؛ من به اندازه سن شما تجربه دارم این اختیارات را به من ندادند  سردار فضلی در پاسخ گفت: بله ما هم کوچک بودیم امام امت به فرزندانش اختیار و بزرگی داد و اعتماد کرد. فرزندان شما در سپاه پاسداران بیدار و آماده هستند هر نفتکشی که دشمنان توقیف می کردند  ده تا نفتکش توقیف می کردیم.

 آتانی افزود: در حقیقت جبهه امروز اقتصادی است که دشمن همه ظرفیت های خود را پای کار آورده است. نفس کارگر مقدس  و مجاهد است و در حقیقت اول کارگر عالم خداست و شما در سلسله این جریان قرار دارید. بیست سال پیش به بهانه زدن برج های دوقلو دنیا را بسیج کردند تا تروریسم هوایی که تحت حمایت طالبان هستند از بین ببرند و با ائتلاف جهانی مبارزه با تروریسم به افغانستان حمله کردند و کشوری که در برابر آمریکا نه پادگان داشت نه گلوله ای شلیک کرد به بهانه حذف تروریسم و طالبان  به افغانستان حمله کرد و امروز بعد از بیست سال افغانستان در اختیار طالبان است

 فرمانده سپاه صاحب الامرعج در پایان افزود: دولت با تمام توان کار می کند و حرکت امید بخش است لذا در گزارشاتی که به رهبر انقلاب دادند ابراز رضایت کردند و فرمودند؛ همه این گزارشات و کارها عالی و مورد قبول است اما مردم باید در سفره خود احساس کنند و نتیجه حاصل را ببینند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه