English

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران:

هر کاری که اراده کرده ایم در طول ۴۵ سال عمر انقلاب موفق شده‌ایم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در هر کاری که اراده کرده ایم در طول ۴۵ سال عمر انقلاب موفق شده‌ایم و کارهای سخت را با پشت کار و تلاش به نتیجه رسانده‌ایم.

هر کاری که اراده کرده ایم در طول ۴۵ سال عمر انقلاب موفق شده‌ایم

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، آیین افتتاحیه سالن ورزشی و فرهنگی شهیدان حاجی سیاری طرح کرامت سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک عصر دیروز با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، حجت مددخانی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک، سرهنگ مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه آبیک امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک و جمعی از مسوولان شهرستانی و استانی و ورزشکاران رشته های ورزشی رزمی برگزار شد. 

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در این آیین با بیان اینکه عقل سالم در بدن سالم است و تحرک بدنی و ورزش به سلامت عقل و جسم و روح و روان کمک انسان کمک می کند، اظهار کرد: دوران نوجوانی و جوانی مرحله‌ای از زندگی است که اوج توانمندی برای تصمیم گیری‌های بزرگ محسوب می‌شود و ورزش می‌تواند نقش محوری در این زمینه ایفا کند و با عقل سالم و بدن سالم می توان به تصمیم گیری‌های درست دست یافت. 

وی افزود: در هر کاری که اراده کرده ایم در طول ۴۵ سال عمر انقلاب موفق شده‌ایم و کارهای سخت را با پشت کار و تلاش به نتیجه رسانده‌ایم.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه امام حسین علیه السلام در روز عاشورا اسلام را ضمانت و حفظ کرد، گفت: نوجوانان و جوانان باید با الگوگیری از امام حسین علیه السلام در مسیر این امام همام حرکت کنند و تمام هدف زندگی خود را بر مبنای زندگی ایشان قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه