English

مسئول تربیت بدنی و ورزش سپاه استان قزوین:

مسابقات کاراته قهرمانی بسیج استان قزوین برگزار می شود

مسئول تربیت بدنی و ورزش سپاه استان قزوین گفت: مسابقه کاراته انفرادی در رده کومیته و کاتا در قزوین برگزار می شود.

مسابقات کاراته قهرمانی بسیج استان قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سرهنگ عطا باجلان در این باره اظهارداشت: به منظور شناسایی استعدادهای رشته کاراته استان و عضویت در تیم باشگاه مقاومت و اعزام به مسابقات کشوری یک دوره مسابقات انفرادی در رده کومیته و کاتا برگزار می شود.

وی درخصوص شرایط برگزاری مسابقات گفت: این رقابتهابر اساس آخرین قوانین و مقررات فدراسیون جهانی کاراته برگزار خواهد شد که مسابقات کومیته انفرادی و کاتا در رده سنی جوانان متولدین ۱۳۸۵/۱/۱ تا ۱۳۸۶/۱۲/۲۹ تعیین شده است.

باجلان تصریح کرد: رده کمربند شرکت کنندگان قهوه ای و مشکی و داشتن حکم فدراسیون و مدارک شناسایی مانند شناسنامه و گواهی اشتغال عکسدار،  داشتن بیمه ورزشی معتبر طبق مقررات فدراسیون کاراته، همراه داشتن کمربند و دستکش و تجهیزات ایمنی الزامی است.

بگفته این مدیر ورزشی اوزان کومیته ها شامل: ۵۰-، ۵۵-، ۶۱-،۶۸-، ۷۶- و ۷۶+ و یک رده کاتا انفرادی است و به نفرات برتر هر وزن حکم قهرمانی اهدا خواهد شد . 

مسئول تربیت بدنی و ورزش سپاه استان قزوین تصریح کرد: مسابقات بدون کوچینگ و تماشاچی برگزار می شود و ارسال مشخصات نام و نام خانوادگی، تاریخ دقیق تولد، رده کمربند، وزن دقیق، کد ملی، نام پدر، شماره تلفن همراه، نام مربی، شهرستان، شناسه بسیجی لازم است و افراد نیز باید کارت عضویت بسیجی فعال برای حضور در تیم و ارائه کد شناسه و گواهی فعالیت لازم است.

باجلان یادآورشد: مسابقه انتخابی دور اول با همکاری هیئت کاراته استان قزوین و به میزبانی تربیت بدنی سپاه استان قزوین واقع در سالن جنب استخر مدافعان حرم واقع در ابتدای شهرک کوثر خواهد بود. 

وی افزود: تمامی کاتا و کومیته کاران بسیجی می بایست با لباس و تجهیزات لازمه برای ثبت نام، وزن کشی و قرعه کشی در ساعت هشت صبح حضور داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه