English

فرمانده سپاه استان قزوین:

دفاع کردن از انقلاب مجاهدت در راه خداست

فرمانده سپاه استان قزوین گفت:مسئولین بسیج دانشجویی در دانشگاه ها ، نقش موثری را ایفا می کنند و با برنامه ریزی دقیق و هدفمندی که دارند ماموریت ها به نحو احسن انجام می شود.

دفاع کردن از انقلاب مجاهدت در راه خداست

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان قزوین در دیدار با فرماندهان حوزه های بسیج دانشجویی بیان کرد:مسئولین بسیج دانشجویی در دانشگاه ها ، نقش موثری را ایفا می کنند و با برنامه ریزی دقیق و هدفمندی که دارند ماموریت ها به نحو احسن انجام می شود.

فرمانده سپاه استان در ادامه گفت: بسیجیانی که در این شرایط از انقلاب دفاع می کنند، مجاهدان در راه خدا هستند علی الخصوص فعالیت در بسیج دانشجویی که در دانشگاه ها، به علت محیط فکر و اندیشه از ظرافت خاصی برخوردار می باشد. 

رفیعی آتانی در قدردانی از زحمات فرماندهان حوزه های بسیج دانشجویی خواهر و برادر اظهار کرد:هر یک از فرماندهان بسیجی اگر موفقیتی دارند به خاطر حمایت ها و پشتیبانی های همسران، پدران و مادرانشان می باشد زیرا محیط منزل را امن و با آرامش فکری که در منزل ایجاد می کنند، زمینه فعالیت فرماندهان در محیط دانشگاه را فراهم می نمایند.

فرمانده سپاه استان در پایان خاطر نشان کرد: برای دیدن چهره به چهره فرماندهان حوزه های بسیج محلات، بسیج دانش آموزی و بسیج دانشجویی برنامه ریزی کردیم تا بتوانیم حضورا از زحمات تک تک فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج در حضور همسران و پدران و مادرانشان تشکر و قدردانی کنیم.

گفتنی است، عصر امروز فرمانده سپاه استان قزوین در منزل ۸ نفر از فرماندهان بسیج دانشجویی در قزوین بصورت حضوری بازدید بعمل آوردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه