English

جانشین معاون عملیات فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

از بدو ورود به حوزه استحفاظی استان قزوین احساس امنیت کامل به هموطنان القا می شود

جانشین معاون عملیات فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: خوشبختانه از بدو ورود به حوزه استحفاظی استان قزوین استقرار کامل و منسجم نیروهای انتظامی یگان ویژه، و پلیس راه به چشم می خورد، که علاوه بر تامین امنیت و روان سازی ترافیک در محورها، احساس امنیت کامل را به هموطنان القا می کرد.

از بدو ورود به حوزه استحفاظی استان قزوین احساس امنیت کامل به هموطنان القا می شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سردار پرویز یعقوبی جانشین معاون عملیات فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این بازدید ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان از زحمات کارکنان فرماندهی انتظامی استان در تامین نظم و امنیت ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز تقدیر کرد.

وی به زحمات شبانه روزی کارکنان پلیس و حضور آن ها در کنار هموطنان برای خدمت رسانی، به ویژه در این ایام اشاره کرده و افزودند: خوشبختانه از بدو ورود به حوزه استحفاظی استان قزوین استقرار کامل و منسجم نیروهای انتظامی یگان ویژه، و پلیس راه به چشم می خورد، که علاوه بر تامین امنیت و روان سازی ترافیک در محورها، احساس امنیت کامل را به هموطنان القا می کرد.

جانشین معاون عملیات فراجا ادامه داد: یکی از اقدامات بسیار مطلوب و ارزشمند در استان قزوین بهره مندی از ظرفیت خوب پلیس همیار در کنار همکاران برای خدمت رسانی به مسافران بود، که این مهم نشانگر تشریک مساعی فرماندهی انتظامی استان با سازمان های برون سازمانی و همکاری و همیتی است که در استان در ارائه خدمات به هموطنان وجود دارد.

سردار"یعقوبی" ضمن ابراز رضایت و خرسندی از اقدامات پلیس قزوین هدف از این سفر را ارزیابی وضعیت امنیتی، انتظامی و ترافیکی در استان بیان کرده و خاطرنشان کردند: قانون پذیری، تابعیت از پلیس و همراهی هموطنان با کارکنان در اجرای قانون، اصلی ترین مطالبه پلیس از مردم می باشد.

این مقام انتظامی با تاکید بر سرقت به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله) در حوزه ماموریتی پلیس، از اجرائی شدن طرح های گسترده مقابله با سرقت در سال 1402 خبر داده و از مردم خواستند پیش از عزیمت به سفر از بسته بودن درب و پنجره های ساختمان و مبادی ورودی منازل اطمینان پیدا کرده و با خیال آسوده راهی مسافرت شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه