English

دادستان شهرستان البرز:

تعویق طولانی مدت انتخاب شهردار الوند موجب نارضایتی شهروندان شده است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: تعویق طولانی مدت انتخاب شهردار الوند موجب نارضایتی شهروندان شده و برخی مسائل شهری به زمین مانده است، که بدون شک این امر حقوق مردم را تضییع می کنند.

تعویق طولانی مدت انتخاب شهردار الوند موجب نارضایتی شهروندان شده است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در دیدار نوروزی با اعضای شورای شهر الوند که در دادستانی شهرستان البرز صورت گرفت، ضمن عرض تبریک سال جدید و فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: برخی مسائل مربوط به مدیریت شهری برای شهروندان مشکلاتی را ایجاد کرده، که این موارد باید با تلاش مضاعف و با پیگیری ویژه مرتفع شود.

وی افزود: توجه به نیازهای شهروندان از حیث مسائل شهری مورد تاکید است و باید در اولویت قرار گیرد و مسائل و مشکلات موجود می بایست مرتفع شود.

حجت الاسلام تقی زاده در ادامه بیان داشت: تعویق طولانی مدت انتخاب شهردار الوند موجب نارضایتی شهروندان شده و برخی مسائل شهری به زمین مانده است، که بدون شک این امر حقوق مردم را تضییع می کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در پایان متذکر شد: در راستای احیاء حقوق عامه و تضییع حقوق عمومی؛ انتخاب شهردار الوند از سوی شورای شهر باید تسریع شود، تا از ورود خسارت های احتمالی ناشی از عدم مدیریتدر مجموعه شهرداری جلوگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه