English

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی:

هلال احمر به معنای واقعی یک نهاد خدمت رسان است

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: هلال احمر به معنای واقعی یک نهاد خدمت رسان است که خدمت بی منت به آحاد مردم ارائه می دهد.

هلال احمر به معنای واقعی یک نهاد خدمت رسان است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، ستاد خدمات نوروزی هلال‌احمر در اولین روز کاری سال جدید به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور، دکتر سیاهکلی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و مهندس خویینی مدیرعامل، معاو‌نین و کارکنان این جمعیت در سالن جلسات مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، هلال احمر قزوین برگزار شد.

نماینده قزوین2

نماینده مردم قزوین در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و حلول بهار قرآن و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: هلال احمر به معنای واقعی یک نهاد خدمت رسان است که خدمت بی منت به آحاد مردم ارائه می دهد.

وی افزود: اخلاص در خدمت خادمین خدمتگزار در هلال احمر کاملا دیده می شود که خدای متعال هم از همین جهت به آنها در کارشان برکت عطا کرده است. 

نمایده قزوین

سیاهکلی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان هم با مدیریت خوب مدیران و همه دست اندرکاران آن فعالیتهای ارزشمندی ارائه داده و بر اساس گزارش های دریافتی با استفاده از نیروهای جهادی توانسته اند در نقاط حادثه خیز بسیار خوب حاضر شده و خدمت رسانی کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن یادآور شد: آمار تصادفات و تلفات جاده ای در ایام نوروز در استان قزوین بسیار کاهش داشته که جا دارد از همه دست اندرکاران و بانیان آن اعم از پلیس راه، راهداری، اورژانش ، آتش نشانی و هلال احمر تشکر و قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه