English

در پی دفاع نماینده مردم قزوین در مجلس اتقاق افتاد؛

سازمان بیمه سلامت مکلف به پوشش بیمه روستاییان و عشایر است

در پی دفاع لطف اله سیاهکلی نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی سازمان بیمه سلامت مکلف به پوشش خدمات درمانی صندوق بیمه سلامت و بیمه روستاییان شد.

سازمان بیمه سلامت مکلف به پوشش بیمه روستاییان و عشایر است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، نمایندگان مردم در مجلس سازمان بیمه سلامت را مکلف کردند تا نسبت به پوشش خدمات درمانی در دو صندوق بیمه سلامت همگانی و بیمه روستاییان و عشایر همچون سایر صندوق‌های بیمه‌ای اقدام کند.

نمایندگان در نشست علنی نوبت دوم مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، با الحاق یک بند به تبصره ۱۷ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

براساس این بند الحاقی؛ سازمان بیمه سلامت مکلف است نسبت به پوشش خدمات درمانی در دو صندوق بیمه سلامت همگانی و بیمه روستاییان و عشایر همچون سایر صندوق‌های بیمه‌ای اقدام نماید و خدمات درمانی بیماران این دو صندوق در صورت مراجعه به بخش خصوصی و مراجع خارج از نظام ارجاع به میزان پایه بخش دولتی تحت پوشش بیمه قرار خواهد داشت.

به منظور رعایت حقوق بیماران و کاهش هزینه‌های کمرشکن درمان بیمه های پایه مجازند به میزان حداکثر ۲۰ درصد از اسناد دارویی داروخانه ها را به صورت کاغذی و با نسخه پیچی الکترونیکی دریافت نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه