English

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

اگر قرار است کاری در صحنه ی اجتماعی شکل بگیرد قرآن نسخه ی شفا بخش است

فرمانده سپاه استان قزوین گفت : اگر قرار است کاری در صحنه ی اجتماعی و حاکمیت شکل بگیرد قرآن نسخه ی شفا بخش و نجات دهنده و دعوت کننده ی به آرامش است.

اگر قرار است کاری در صحنه ی اجتماعی شکل بگیرد قرآن نسخه ی شفا بخش است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در مراسم اختتامیه قرآن کریم بسیج گفت :قرآن متعلق به همه است آن منحصر نکنید و بدانیم همه ملت ایران علاقه مندان به قرآن هستند .

آتانی در ادامه بیان کرد : قرآن مایه ی عزت و قدرت ماست این را از حیث یک فرد مسلط به مسائل نظامی عرض می کنم این را در محاسبات دشمن میبینم ، وقتی که می خواهیم خورشید را معرفی کنیم شاید در فهم معرفی خورشید موفق نباشیم اما می گوییم تاریکی وجود دارد در دل تاریکی عظمت خورشید وجود دارد، قرآن ما را قدرتمند کرده است در ذلت و خباثت دشمن و عصبانیت آن و بی خردی دشمن می بینیم که امروز ما در قله ایستاده ایم .

فرمانده سپاه استان قزوین در ادامه افزود : دشمن امروز از راه و عمل به قرآن عصبانی هست و این همان راه است شما در همین مسابقات وجود و وابستگی تان و دلبستگی تان به قرآن و این اقتدار را نشان دادید .

سردارآتانی در ادامه افزود: قرآن ریسمان الهی است و خیلی از دل ها را به هم وصل می کند همه دل ها را به هم نزدیک می کند امروز کسی در ارادت به قرآن شک ندارد این همان مبانی وحدتی که امام عزیز با قرآن دنیای اسلام را به وحدت دعوت کرد.

فرمانده سپاه قزوین بیان کرد: قرآن حلال همه ی مشکلات ما است به همین دلیل است که سالیان سال است قرآن توانسته است بعد از وجود پیامبر خوبی ها و اهل بیت (ع)این دنیای اسلام را حفظ کند، چه شیعیان چه اهل تسنن اگر قرار است کاری در صحنه ی اجتماعی و حاکمیت شکل بگیرد قرآن نسخه ی شفا بخش و نجات دهنده و دعوت کننده ی به آرامش است و این همان سند آرامش فردی و اجتماعی و عمل میدانی ما خواهد بود .

سردار آتانی خطاب به مجریان و شرکت کنندگان در این مسابقات گفت : عمل، گفتار، و نشست برخاست ما از این لحظه قرآنی تر از لحظه ی قبل باید باشد شما باید تفاوت داشته باشید و باید مراقب این مقامی که کسب کرده اید باشید کسب عنوان مقام خیلی راحت است اما نگهداری آن که بر سر آن مستحکم بمانیم کار سختی است که نمونه آن در دفاع مقدس و مقاومت بارها اتفاق افتاد و شما مسئول نگهداری آن قله های فتح شده هستید .

سردار آتاتی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در توصیف امام بزرگوار افزود: امام سه خصوصیت داشتند و با سه باور انقلاب را به پیروزی رساندند همچنان آن مصادیق نسخه ی شفا بخش امروز ما است ، امام (ره) اهل باور به خدا بود و به وعده های الهی ایمان داشت، امام بنا نداشت به غیر خدا باور داشته باشد.

وی ادامه داد: دومین باور امام باور به مردم بود امام هیچ وقت نخواست با غیر مردمش کار را به جلو ببرد شخصیت هایی، گروه و حزب های مختلف به راه انداختند این ها همان عمل قرآنی و میدانی بزرگان است ،سومین باور امام باور به راهش است راه امام تغییر ناپذیر است راه او کهنه نمی شود.

سردار آتانی اضافه کرد: در بیانیه ی گام دوم مقام معظم رهبری بیان کردند شعار های انقلاب زنده و پویا است و کهنه نمی شود ، اگر می خواهیم دشمن به سر منزل نرسد راهش این است که راه امام را همچنان در دل و جان ما وجود داشته باشد و در همین راه انشاءالله به فضل خدا به تعبیر رهبر معظم انقلاب ۲۲ بهمن امسال را تماشایی تر و متفاوت تر از گذشته دوباره به رخ دشمنانمان خواهیم کشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه