English

توسط دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به دست آمد؛

کسب مجوز هفتمین مرکز برگزاری آزمون گواهینامه حرفه‌ای بازار سرمایه در کشور

دانشگاه آزاد اسلامی قزوین موفق شد با کسب مجوز برگزاری آزمون گواهینامه حرفه ای بازار سرمایه به عنوان هفتمین مرکز برگزاری این آزمون در کشور معرفی شود.

کسب مجوز هفتمین مرکز برگزاری آزمون گواهینامه حرفه‌ای بازار سرمایه در کشور

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، دکتر غلامرضا رضایی رییس مرکز تحقیقات مدیریت و بهره وری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: با توجه به اینکه شرایط اعطای برگزاری این آزمون از سوی شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس وابسته به سازمان بورس و اوراق بهادار کشور صادر می شود؛ این دانشگاه با توجه به دارا بودن شرایط سخت افزاری و نرم افزاری بسیار مناسب موفق شد مجوز برگزاری آزمون گواهینامه حرفه‌ای بازار سرمایه را به عنوان هفتمین مرکز این آزمون در کشور کسب کند. و در روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه با حضور و نظارت مدیران مرکز آزمون و گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه وابسته به سازمان بورس و اوراق بهادار کشور این آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

وی افزود: همچنین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در راستای همکاری های مشترک با سازمان بورس اوراق بهادار کشور برای برگزاری دوره های کوتاه مدت بازار سرمایه، سواد مالی در دوره های سنی مختلف و برگزاری دوره های MBA بازار سرمایه میزبان تعدادی از مدیران شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس وابسته به سازمان بورس اوراق بهادار کشور بود.

  دکتر رضایی یادآور شد: در این جلسه که با حضور مهندس محسن ساکت؛ رییس مرکز آزمون و گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه وابسته به رییس آموزش شرکت اطلاع رسانی سازمان بورس و اوراق بهادار و دکتر نوید سالک؛ مدیر آموزش شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس و دکتر احمد فخاریان؛ معاون پژوهش و فناوری و دکتر فرزین رضایی؛ مدیرکل پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و فناوری در مرکز سینتک این دانشگاه برگزار شد؛ در خصوص گسترش راه های همکاری های مشترک مابین این دانشگاه و سازمان بورس و اوراق بهادار کشور بحث و تبادل نظر شد.

مجوز دانشگاه ازاد قزوین

شایان ذکر است؛ پس از این جلسه، مهندس محسن ساکت؛ رییس مرکز آزمون و گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه وابسته به رئیس آموزش شرکت اطلاع رسانی سازمان بورس و اوراق بهادار کشور و دکتر نوید سالک؛ مدیر آموزش شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس، سازمان بورس و اوراق بهادار کشور از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بازدید کردند. در این بازدید دکتر سالک با توجه به امکانات بسیار خوب این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با توجه به داشتن شرایط و بسترهای لازم می تواند به عنوان پیشرو و پیشگام منطقه در خصوص آموزش های مربوط به بازار سرمایه مطرح باشد.

گفتنی است؛ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان اولین دانشگاه شهرستانی (غیر از محدوده تهران) که در برنامه های جامع در رابطه با آموزش دوره های کوتاه مدت و MBA  بازار سرمایه از سازمان بورس و اوراق بهادار کشور تقاضا کرده است تا دوره های کوتاه مدت بازار سرمایه سواد مالی در رده های سنی مختلف و برگزاری دوره های MBA بازار سرمایه را برگزار کنند که این امر با توجه به داشتن زیرساخت های مناسب از سوی مسوولان مربوطه مورد موافقت قرار گرفت و قرار شد در آینده ای نزدیک قراردادهای همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و شرکت اطلاع رسانی و آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار کشور منعقد و امضا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه