English

فرمانده سپاه استان قزوین:

سپاه معجزه انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه استان قزوین گفت:لباس سبز پاسداری، لباس جهاد فی سبیل الله هست که به تن هر کسی نمی رود. سپاه معجزه انقلاب اسلامی است و پاسداران از نسل عاشورایی، پرشور ، جوان، انقلابی و عملگرا هستند.

سپاه معجزه انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،سردار رفیعی فرمانده سپاه استان قزوین از منازل ۶ نفر از فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج دانشجویی،  دانش آموزی و محلات در شهرهای الوند، محمدیه و مهرگان و تقدیر از همسران و خانواده های فرماندهان حوزه های بسیج بازدید کرد.

در دیدار سردار رفیعی فرمانده سپاه استان قزوین با فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج گفت: انجام ماموریت های سپاه و بسیج همراه با مجاهدت های مستمر می باشد و هرچه از عمر این انقلاب می گذرد، مجاهدان در مسیر انقلاب ثابت قدم تر واستوارتر می باشند.

ایشان در ادامه ضمن عرض خدا قوت به فرماندهان و همسرانشان در تشریح ابعاد جنگ ترکیبی امروز بیان کرد، در میدان جنگ سخت، رزمندگان در صحنه نبرد، تیر و ترکش می‌خورند که یا شهید یا جانباز می شوند ولی در جنگ ترکیبی فعلی، رزمندگان روزانه ترکش میخورند که جنس ترکش ها از تهمت، ناسزا و دروغ است  رزمندگان ما در بسیج با بصیرت و هوشیاری ، موثر برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی نقش آفرینی می کنند.

رفیعی آتانی در پایان در خصوص ویژگی های سپاه و پاسداران اظهار کرد، سپاه برگزیده است، سپاه پاسداران انقلاب و زمینه ساز ظهور ولایت عظما می باشند و کسانی که در سپاه خدمت می کنند، لباس جهاد را پوشیده اند. لباس سبز پاسداری، لباس جهاد فی سبیل الله هست که به تن هر کسی نمی رود. سپاه معجزه انقلاب اسلامی است و پاسداران از نسل عاشورایی، پرشور ، جوان، انقلابی و عملگرا هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه