English

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

تفاوت سلیقه ها نقطه قوت شما خبرنگاران است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: باید نقشه دشمنان را بشناسیم وتفاوت سلیقه ها نقطه قوت شما خبرنگاران است و هرکدام شما تحت فرماندهی کار را پیش ببرید

تفاوت سلیقه ها نقطه قوت شما خبرنگاران است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم تجلیل از خبرنگاران در همایش خبرنگاران عاشورایی و زینبی که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی لاله سپاه برگزار شد، با اشاره به حوادث اغتشاشات اخیر گفت: رسانه ها بعنوان ابزار مهم و جریان ساز جامعه، زبان صادق جامعه و دغدغه مند هوشمند مسئولان باشند.

وی گفت: پس از ۴۶ روز، ۳۷ هزار دروغ از چهار رسانه منتشر شدکه رسانه های که برای تولید محتوا به گورستان ها می رفتند و از فوت شدگان که هیچ ارتباطی به اغتشاشات نداشتند فیلم تهیه می کردند تا حاکمیت را متهم کنند! آیا امروز دغدغه ای برای زنان کشور ندارند؟

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه افزود: باید نقشه دشمنان را بشناسیم وتفاوت سلیقه ها نقطه قوت شما خبرنگاران است و هرکدام شما تحت فرماندهی کار را پیش ببرید و در مدیریت مخاطب نگاه خبرنگار به ذهن ها و مردم باشد و قبل از اینکه اخبار به دست مسئولان برسد شما با ذهن های پاک جستجو گر و سوال برانگیز در صف مقدم هستید. 

آتانی تشریح کرد: در اغتشاشات اخیر ما به نقاط قوت و ضعف خود و دشمن پی بردیم که همه آورده های خویش را به صحنه آورده بودند. انقلاب نیز با تمام امکانات و ظرفیتش به میدان آمده است.

وی اظهار داشت: ۴۵ سال است که دشمنان انقلاب، راهبردهای مختلف را آزمایش کردند موفق نشدند و امروز همه راهبرد خود را آوردند و باز موفق نشدند. لذا باید همه توان و ظرفیت خود را به میدان بیاوریم چرا که هیچ وقت نباید دشمن را کوچک بشماریم.

سردار آتانی در ادامه افزود: آمریکا در تاریخ ۲۵۰ ساله خود بارها قانون اساسی را تغییر داد اما برای تحقق اهداف سلطه گرانه خویش دو اصل قانون اساسی تغییر نکرده و می گویند ارزشهای آمریکا را برجهان حاکم کنیم.

وی بیان کرد: آمریکا با قدرت نظامی و توهین به شعور دنیا ۲۰۰ سال است اصرار بر این رویه غلط دارد و در بیش از ۶۰ کشور کودتا کرده است. در بوسنی هرزگوین و اوکراین رد پای سلطه شیطان بزرگ وجود دارد. ما در عرصه نظامی آمریکا را مهار کردیم امروز این جبهه را در حوزه جنگ نرم به روی شما گشوده است.

سردار آتانی در پایان با اشاره به جعل خبر توسط رسانه های وابسته به شیطان گفت: نیروهای پرتوان اسلام در قوای مسلح دست هر دزد را در خارج از مرزها که قصد تعرض داشته باشند قطع خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه