English

معاون کمیته امداد استان قزوین:

مراکز نیکوکاری مأمن و یاریگر نیازمندان هستند

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: مراکز نیکوکاری با فعالیت اقشار مختلف مردم مأمن و یاریگر نیازمندان و محرومان هستند.

مراکز نیکوکاری مأمن و یاریگر نیازمندان هستند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، همت امانی معاون کمیته امداد استان قزوین در نشست با اعضای مرکز نیکوکاری اصناف قزوین و معرفی اعضای جدید این مرکز بیان کرد: وجود روحیه خدمت به نیازمندان و محرومان در میان اعضای مراکز نیکوکاری قوت قلبی است که به همه ما انرژی می دهد.

وی ادامه داد: در عرصه های مختلف تاریخی دیده ایم که هر جا دست جمعی مرم با هم بوده کارهای بزرگی خلق شده است، کارهایی که تنها با وحدت و همدلی و تلاش جمعی حاصل می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: امروز مراکز نیکوکاری به واسطه همین روحیه کار جمعی و فعالیت اقشار مختلف مردم برای یاری رساند به محرومان به مأمن و محل امدادرسانی به نیازمندان تبدیل شده است.

وی افزود: به واسطه همین کار جمعی بوده که بیش از ۷۰ درصد از طرح اطعام حسینی سال گذشته توسط مراکز نیکوکاری انجام شد و برای سال جاری نیز این انتظار می رود که هم به لحاظ کمی و کیفی رشد قابل توجهی داشته باشیم.

امانی عنوان کرد: یکی از ظرفیت هایی که در مراکز نیکوکاری می تواند به خوبی مورد استفاده قرار گیرد، قرض الحسنه است؛ صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این آمادگی را دارد تا با هم افزای برای سپرده های قرض الحسنه، امکان پرداخت وام قرض الحسنه برای سپرده گذار را فراهم کند.

وی تصریح کرد: در زمینه اشتغال نیز کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد تا با اجرای بسته تشویقی، کارفرمایانی را که مددجویان این نهاد را بکارگیری می کنند را به مدت یک سال به صورت کامل و برای سال دوم به میزان ۵۰ درصد از پرداخت سهم بیمه نیروی جذب شده معاف کند چراکه این مبلغ توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: ارائه خدمت رسانی توأم با عزت مددجو و توسعه فرهنگ کار و تلاش در جامعه امر مهمی است که به دنبال آن هستیم از این رو باید از ظرفیت های مختلف برای امدادرسانی به نیازمندان استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه