English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین خبرداد:

اهدای ۱۸۳ جهیزیه به نیازمندان قزوین

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: در آستانه عید سعید غدیر، عید امامت و ولایت؛ 183 جهیزیه شامل پنج قلم کالا به نیازمندان استان قزوین تحویل شد.

اهدای 183 جهیزیه به نیازمندان قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان و محرومان ارائه می کند تا موانع پیش روی آنها برای داشتن یک زندگی عادی را بردارد.

وی ادامه داد: یکی از مقاطعی که این کمک ها در زندگی افراد موثر و تأثیرگذار است، ازدواج است چراکه عروس و داماد می خواهند زندگی تشکیل دهند و در این مقطع ارائه کمک می تواند به رفع برخی محرومیت ها کمک کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: امروز در آستانه عید سعید غدیر، عید امامت و ولایت شاهد اهدای 183 جهیزیه به مددجویان تحت حمایت هستیم که این 183 سری شامل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی و تلویزیون است.

وی افزود: اقلام تهیه شده با توجه به لزوم حمایت از تولید ملی، کالای ایرانی هستند که هر سری جهیزیه بالغ بر 25 میلیون تومان ارزش دارد که در مجموع برای این تعداد جهیزیه بیش از چهار میلیارد و 575 میلیون تومان صرف شده است که همه اعتبار این جهیزیه ها از منابع داخلی کمیته امداد است.

صیادی عنوان کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری 166 مورد کمک هزینه ازدواج به فرزندان ذکور اهداء شده است که در این برنامه مشارکت بنیاد مستضعفان را داشتیم با این پرداخت انجام شده 44 نفر دیگر پشت نوبت داریم.

وی خاطرنشان کرد: در هزینه کمک جهیزیه نیز با پرداخت این 183 جهیزیه، 122 نفر در نوبت داریم که اولویت با افرادی است که تا قبل از ماه محرم مراسم عروسی را برگزار کنند و زندگیشان را به طور رسمی آغاز کنند البته افراد باید برای بهره مندی از این کمک ثبت نام کنند چراکه موعد ثبت نام نیز در نوبت دریافت تأثیرگذار است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اظهارکرد: سال گذشته 900 کمک هزینه ازدواج با رقمی بیش از 21 میلیارد و 460 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی توضیح داد: برنامه کمک هزینه ازدواج از برنامه های درخواست محور است، بدین معنا که ما برنامه خدمت رسانی در این زمینه داریم ولی اگر تعداد درخواست ها از برنامه پیش بینی شده بالاتر برود، به همان نسبت پیگیری لازم انجام می شود تا اهداید کمک هزینه ازدواج اجرایی شود.

صیادی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی # 028*8877* کمک های خود را اهداء کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه