English

رئیس کمیته امداد اداره رامند خبرداد:

کمک ۸۰۴ میلیونی ۷۹۹ حامی به ۱۵۶ فرزند معنوی

رئیس کمیته امداد اداره رامند گفت: یکی از طرح های با استقبال بالا در کمیته امداد امام خمینی (ره) اکرام ایتام و محسنین است که طی سال گذشته ۷۹۹ حامی برای ۱۲۸ فرزند محسنین و ۲۸ فرزند یتیم بیش از ۸۰۴ میلیون تومان کمک کرده اند.

کمک ۸۰۴ میلیونی ۷۹۹ حامی به ۱۵۶ فرزند معنوی

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، محمد عاملی شالی رئیس کمیته امداد اداره رامند بیان کرد: طرح های مختلف در کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا می شود که هر کدام هدفش رفع یکی از مشکلات نیازمندان و محرمان است.

وی ادامه داد: طی سال گذشته مردم نیکوکار با مشارکت در این طرح ها در مجموع بیش از هشت میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان کمک کرده اند که همه این کمک ها برای نیازمندان همین منطقه صرف شده است.

رئیس کمیته امداد اداره رامند اضافه کرد: از این میزان کمک مردمی بیش از ۲۴۹ میلیون تومان کمک مردمی برای تأمین معیشت نیازمندان و بیش از ۶۲ میلیون تومان نیز کمک مردمی برای تأمین  لوازم ضروری زندگی محرومان بوده است.

وی افزود: مشارکت بیش از ۴۹ میلیون تومانی در طرح شفاء (کمک به درمان نیازمندان)، کمک بیش از ۳۱ میلیون تومانی برای کمک به تأمین جهیزیه (طرح کوثر) و کمک های واریزی بیش از ۲۶۴ میلیون تومانی صدقه مردم نیکوکار در دو هزار و ۴۹ صندوق صدقه از دیگر کمک های جمع آوری شده است.

عاملی شالی عنوان کرد: طی سال گذشته شاهد کمک های مردمی در طرح های مختلف بودیم به طوری که بیش از ۲۰۶ میلیون تومان اطعام و افطاری، بیش از ۳۵۶ میلیون تومان نذر و قربانی، بیش از یک میلیارد و ۵۰۴ میلیون تومان طرح احسان حسینی،  بیش از ۲۰۵ میلیون تومان جشن عاطفه ها و بیش از ۸۶۹ میلیون تومان جشن نیکوکاری مساعدت شده است.

وی تصریح کرد: همچنین بیش از چهار میلیارد و ۵۶۲ میلیون تومان کمک مردمی در پنج مرکز نیکوکاری جمع آوری شده که همه این کمک ها توسط خود مردم و برای نیازمندان همان مناطق محل فعالیت مراکز نیکوکاری صرف شده است.

رئیس کمیته امداد اداره رامند اظهارکرد: یکی از طرح های با استقبال بالا در کمیته امداد امام خمینی (ره) اکرام ایتام و محسنین است که طی سال گذشته ۷۹۹ حامی برای ۱۲۸ فرزند محسنین و ۲۸ فرزند یتیم بیش از ۸۰۴ میلیون تومان کمک کرده اند.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را به صورت حضوری و یا از طریق کد مهربانی  # ۰۲۸۱*۸۸۷۷* به نیازمندان و محرومان رامند اهداء کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه