English

رئیس کمیته امداد اداره دشتابی خبرداد:

کمک چهار میلیارد تومانی به نیازمندان دشتابی

رئیس کمیته امداد اداره دشتابی گفت: طی سال گذشته بیش از چهار میلیارد و 598 میلیون تومان کمک مردمی در قالب طرح های مختلف از سوی نیکوکاران به نیازمندان دشتابی اهداء شده است.

کمک چهار میلیارد تومانی به نیازمندان دشتابی

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سید ابوالفضل حاجی سید رضی رئیس کمیته امداد اداره دشتابی گفت: مردم نیکوکاری در فرصت های مختلف و مناسبت هایی که داریم متناسب با نیت هایشان به نیازمندان و محرومان کمک می کنند.

وی ادامه داد: طی سال گذشته بیش از چهار میلیارد و 598 میلیون تومان کمک مردمی در قالب طرح های مختلف از سوی نیکوکاران به نیازمندان دشتابی اهداء شده است که همه این کمک ها برای محرومان همین منطقه صرف شده است.

رئیس کمیته امداد اداره دشتابی اضافه کرد: از این میزان کمک مردمی بیش از 372 میلیون تومان اطعام و افطاری، بیش از 193 میلیون تومان نذر و قربانی، بیش از 949 میلیون تومان احسان حسینی بوده است.

وی افزود: در این مدت مردم نیکوکار بیش از 104 میلیون تومان در جشن عاطفه ها و 267 میلیون تومان در جشن نیکوکاری مشارکت کرده اند که کمک های جشن عاطفه ها در آستانه سال تحصیلی برای کمک به تأمین لوازم تحصیلی دانش آموزان نیازمندان و کمک جشن نیکوکاری در آستانه پایان سال برای هزینه های پایان سال خانواده های نیازمندان صرف شده است.

حاجی سیدرضی عنوان کرد: یکی از طرح های کمیته امداد که مورد استقبال واقع شده، طرح اکرام ایتام و محسنین است که 736 حامی طی سال گذشته بیش از 653 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی را به 35 فرزند یتیم و 143 فرزند محسنین اهداء کردند.

کمیته امداد قزوین

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که تقویت مشارکت های مردمی چه در عرصه جمع آوری و چه هزینه کرد برای محرومان به طور جدی در دستور کار این نهاد است، تاکنون چهار مرکز نیکوکاری تأسیس شده که طی سال گذشته بیش از یک میلیارد و 140 میلیون تومان کمک مردمی را جمع آوری و برای محرومان و نیازمندان منطقه هزینه کرده اند. 

رئیس کمیته امداد اداره دشتابی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را با مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی# 02813*8877*  به نیازمندان و محرومان اهداء کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه