English

رئیس کمیته امداد اداره ضیاءآباد خبرداد:

کمک ۴۹۴ حامی به ۱۱۹ فرزند تحت حمایتشان

رئیس کمیته امداد اداره ضیاءآباد گفت: طی سال گذشته 494 حامی بیش از 747 میلیون تومان به 85 فرزند محسنین و 34 فرزند یتیم تحت حمایت مساعدت کرده اند.

کمک 494 حامی به 119 فرزند تحت حمایتشان

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، رضا رضایی رئیس کمیته امداد اداره ضیاءآباد بیان کرد: در کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح های مختلفی اجرا می شود که هدف از ان خدمت به نیازمندان با استفاده از توان و ظرفیت مردمی است.

وی ادامه داد: طی سال گذشته بیش از سه میلیارد و 665 میلیون تومان کمک مردمی را در قالب طرح های مختلف اکرام ایتام، اکرام محسنین، زکات، صدقه، طرح کوثر، طرح ماعون، طرح برکت، طرح همیان مولا، طرح همسفره، طرح شفاء، جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها و ... به نیازمندان اهدائ شده است.

رئیس کمیته امداد اداره ضیاءآباد اضافه کرد: طی سال گذشته بیش از 136 میلیون تومان صدقه، بیش از 120 میلیون تومان نذر قربانی، بیش از 279 میلیون تومان اطعام و افطاری و بیش از 524 میلیون تومان کمک مردمی را شاهد بوده ایم.

وی افزود: طی این مدت بیش از 140 میلیون تومان کمک مردمی را در جشن عاطفه ها و بیش از 516 میلیون تومان کمک مردمی را در جشن نیکوکاری شاهد بوده ایم البته مشارکت بیش از 22 میلیون تومانی در طرح کوثر (کمک به جهیزیه نیازمندان) و بیش از 21 میلیون تومان در طرح شفاء (کمک به بهداشت و درمان نیازمندان از سایر سرفصل های امداد رسانی است.

رضایی عنوان کرد: طی این مدت 494 حامی بیش از 747 میلیون تومان به 85 فرزند محسنین و 34 فرزند یتیم مساعدت کرده اند که کمک های نقدی توسط خود حامی به صورت مستقیم به حساب فرزندان تحت حمایتشان واریز می شود و سایر کمک ها نیز به خودشان تحویل می شود.

وی اعلام کرد: طی سال گذشته پنج مرکز نیکوکاری بیش از یک میلیارد و 821 میلیون تومان کمک مردمی را جمع آوری کرده اند که این مبالغ توسط اعضای همین مراکز نیکوکاری برای نیازمندان و محرومان همن مناطق جمع اوری شده، هزینه شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: در این مدت نیکوکاران بیش از 136 میلیون تومان صدقه در دو هزار و 792 صندوق صدقه واریز کرده اند که این مبالغ برای نیازمندان همین منطقه صرف شده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را به صورت مستقیم به دفاتر کمیته امداد تحویل داده و یا از طریق کد مهربانی # 02816*8877* به دست محرومان و نیازمندان ضیاءآباد برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه