English

رئیس کمیته امداد اداره خرمدشت:

کمک خیران به نیازمندان خرمدشت به هشت میلیارد رسید

رئیس کمیته امداد اداره خرمدشت گفت: کمک خیران و نیکوکاران به نیازمندان طی سال گذشته به هشت میلیارد تومان رسید.

کمک خیران به نیازمندان خرمدشت به هشت میلیارد رسید

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حامد علیپور رئیس کمیته امداد اداره خرمدشت بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح های مختلفی را برای ارائه خدمت به نیازمندان و محرومان دارد که این طرح های مختلف تعریف شده برای خدمت رسانی به محرومان تعریف شده است تا نیت نیکوکاران را اداء کنیم.

وی ادامه داد: طی سال گذشته بیش از هفت میلیارد و 993 میلیون تومان کمک مردمی در قالب طرح های مختلف امدادرسانی به نیازمندان و محرومان توسط اقشار مختلف مردم نیکوکار و امدادگران جمع آوری شده و به دست محرومان رسیده است.

رئیس کمیته امداد اداره خرمدشت اضافه کرد: از این میزان کمک مردمی بیش از 854 میلیون تومان اطعام و افطاری، بیش از 184 میلیون تومان نذر و قربانی و بیش از یک میلیارد و 643 میلیون تومان طرح احسان و حسینی بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت بیش از 257 میلیون تومان کمک مردمی جشن عاطفه ها و بیش از 54 میلیون تومان کمک جشن نیکوکاری را برای نیازمندان و محرمان خرمدشت شاهد بودیم.

علیپور عنوان کرد: کمک بیش از 345 میلیون تومانی برای تأمین مسکن نیازمندان و کمک بیش از 323 میلیون تومانی برای تأمین معیشت نیازمندان از سایر کمک های ارائه شده در این مدت به نیازمندان خرمدشت است.

وی اظهارکرد: یکی از طرح های کمیته امداد که استقبال شایانی از آن شده است، طرح اکرام ایتام و محسنین است که در حال حاضر در خرمدشت با همکاری و کمک 541 حامی در حال اجراست.

رئیس کمیته امداد اداره خرمدشت گفت: طی سال گذشته بیش از یک میلیارد و 101 میلیون تومان کمک 541 حامی به 40 فرزند یتیم و 143 فرزند محسنین ارائه شده است که همه این کمک ها در بخش نقدی به حساب فرزندان تحت حمایتشان واریز و در کمک های غیرنقدی، با هماهنگی مددکار به فرزند تحت حمایت تحویل شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته چهار مرکز نیکوکاری بیش از چهار میلیارد و 108 میلیون تومان کمک مردمی را جمع آوری و برای محرومان منطقه فعالیت خودشان هزینه کرده اند.

علیپور تصریح کرد: در این مدت بیش از 160 میلیون تومان صدقه مردم در دو هزار و 680 صندوق صدقه جمع آوری شده است که صدقه جمع آوری شده نیز برای نیازمندان همین منطقه صرف شده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را به نیازمندان و محرومان از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی # 02812*8877* اهداء کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه