English

پیمان قاسمخانی:

با دیدن این فیلم بعد از مدت‌ها کلی خندیدیم

فیلم کمدی «هتل» در اکران عمومی با استقبال زیادی روبه‌رو شده و در اکثر نقدها به موقعیت‌های کمدی بامزه آن اشاره کرده‌اند.

با دیدن این فیلم بعد از مدت‌ها کلی خندیدیم

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم‌خانی درباره فیلم « هتل » به کارگردانی مسعود اطیابی گفت: «امروز فیلم «هتل» را در سینما دیدم و کیف کردم؛ چه فیلم خوبی! چقدر سرپا و خوش ریتم، چقدر بامزه. خیلی وقت بود به هیچ فیلمی، چه ایرانی و چه خارجی انقدر نخندیده بودم.»

از نظر قاسم‌خانی اوج جذابیت فیلم جایی بده که پژمان دولا می‌شود حلقه‌اش را پیدا کند و رئیسش را درست همان‌جا می‌بیند. او تعریف کرده: «جایی که پژمان رئیسش را دم در اتاقش می‌بیند جوری قهقهه زدم که نفرات جلوییم تو سالن سینما برگشتند نگاهم کردند.»

رویارویی پژمان جمشیدی و محسن کیایی در «هتل» از جمله صحنه‌هایی است که پیمان قاسمخانی از آن به شدت لذت برده است.

او «هتل» را کمدی هنرمندانه‌ای معرفی کرده و نوشته: «خنداندن سالم مردم در سالن سینما کار دشواری است و واقعا هنر می‌خواهد فیلمی مثل «هتل» را انقدر بامزه و سالم ساخت.»

از نظر قاسم‌خانی هم فیلمنامه هم کارگردانی و هم بازی بازیگران قابل تأمل بوده. توضیح داده:«بازیگرها تک تکشان خوب بودند و کارگردانی و فیلمنامه هم درست و به اندازه بود و در مجموع بهترین کمدی بود که در چندسال اخیر و حتی بیشتر در سینما دیدم. انقدر فیلم برام بامزه و جذاب بود که هفته دیگه هم با خانواده و دوستان برای تماشای مجددش به سینما می‌رویم.»

 فیلم «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی با بازی پژمان جمشیدی، محسن کیایی، سحر اسپهبدی، ریما رامین‌فر، رضا نیکخواه و … از اول مهرماه روی پرده سینماهاست

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه