English

آغاز فروش اینترنتی بلیط فیلم های جشنواره فجر در قم از ۱۴ بهمن

علاقه مندان تماشای فیلم های جشنواره فجر در قم می توانند از ساعت 16 روز پنجشنبه 14 بهمن ماه با مراجعه به سامانه های سینماتیکت، ایران تیک و گیشه هفت بلیط فیلم های مورد علاقه خود را تهیه کنند.

آغاز فروش اینترنتی بلیط فیلم های جشنواره فجر در قم از 14 بهمن

به گزارش خبرگزاری موج قم، اکران فیلم های جشنواره فجر در استان قم از روز جمعه 15 بهمن ماه در سه سینمای ونوس، تربیت و شهرآفتاب آغاز می شود و تا 22 بهمن 16 فیلم منتخب جشنواره در قم بر روی پرده سینماها خواهد رفت. 

علاقه مندان برای تهیه بلیط فیلم ها می توانند از ساعت 16 روز پنجشنبه 14 بهمن ماه با مراجعه به سامانه های سینماتیکت، ایران تیک و گیشه هفت بلیط فیلم های مورد علاقه خود را تهیه کنند. 

گفتنی است هر یک از 16 فیلم منتخب جشنواره فیلم فجر در قم در هر سینما یک سانس اکران خواهد شد. 

بر اساس اعلام دفتر سینمایی، سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، فیلم های «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس، «بدونِ قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی، «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی، «ضد» به کارگردانی امیر عباس ربیعی و «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی فر از جمله فیلم هایی است که در قم اکران خواهند شد.

همچنین «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا، «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی، «هناس» به کارگردانی حسین دارابی، «بیرو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی، «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی، «برف آخر» به کارگردانی امیر حسین عسگری و «بی رؤیا» به کارگردانی آرین وزیر دفتری، «لایه‌های دروغ» به کارگردانی رامین سهراب و «ماهان» به کارگردانی حمید شاه حاتمی از جمله شانزده فیلم حاضر در جشنواره فیلم فجر هستند که در قم به روی پرده می‌روند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه