English

کتاب«مهران در تحولات جنگ ایران و عراق» منتشر شد

کتاب گویای «مهران در تحولات جنگ ایران و عراق» در ۲۵۵ دقیقه تهیه و بر روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب«مهران در تحولات جنگ ایران و عراق» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج، «مهران در تحولات جنگ ایران و عراق» کتابی است که به بررسی جغرافیا، موقعیت و جنایات ارتش عراق قبل از شروع جنگ و تهاجمات متعدد آنها به منطقه مهران در مراحل مختلف درگیری می پردازد. همچنین عملیات والفجر 3 و 8 و کربلای 1 که برای آزادسازی مهران انجام شد را ارزیابی می کند. این کتاب آموزنده که توسط انتشارات سناد و پژوهش دفاع مقدس در سال 1388 منتشر شده است، نگاهی عمیق به مقاومت دلاورانه مردم مهران و سایر رزمندگان در برابر حملات بعثی ها و همچنین دو تهاجم دیگر به این منطقه در پایان دارد.

«مهران در تحولات جنگ ایران و عراق » کتابی است که در سال 1388 توسط انتشارات سناد و پژوهشی دفاع مقدس منتشر شده است. این کتاب به بررسی جغرافیای شهرستان مرزی مهران، وضعیت کلی و جنایات ارتش عراق قبل از شروع جنگ تحمیلی می پردازد. همچنین به تشریح تهاجمات متعدد ارتش عراق به منطقه مهران در مقاطع مختلف جنگ پرداخته و از مقاومت مردم این دیار و دیگر رزمندگان در برابر حملات بعثی ها می گوید. ضمناً عملیات والفجر 3 و 8 و کربلای 1 را که برای آزادسازی مهران انجام شد، ارزیابی کرده و دو تهاجم دیگر به این منطقه در پایان جنگ تحمیلی را شرح می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه