English

سریال جنایی «قتل‌های پمبروک‌شایر» دوبله شد

مینی‌سریال «قتل‌های پمبروک‌شایر» برای پخش از شبکه نمایش در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شده است.

سریال جنایی «قتل‌های پمبروک‌شایر» دوبله شد

به گزارش خبرگزاری موج، این مینی‌سریال سه قسمتی در گونه جنایی و درام محصول انگلستان در سال ۲۰۲۱ ساخته شده و قرار است از شبکه نمایش سیما پخش شود.

علیرضا باشکندی مدیریت دوبلاژ این سریال را بر عهده دارد.

دانیال الیاسی، علیرضا باشکندی، علی بیگ محمدی، ژرژ پطرسی، ارسلان جولایی، دیباج محمدعلی، آرزو روشناس، نفیسه زاجکانیها، ابوالفضل شاه بهرامی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، مرضیه صفی خانی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، نسرین کوچک خانی، کسری کیانی، مریم معینیان، امیر منوچهری، علی همت مومیوند، بهمن هاشمی، حسین نور علی، آزیتا یاراحمدی و رزیتا یاراحمدی از گویندگان این مینی سریال هستند.

داستان این سینمایی برگرفته از رویدادهای واقعی مبتنی بر پرونده های قتل سال ۱۹۸۰ در پمبروک‌شایر انگلیس است.

کارآگاه خبره‌ای به اسم «استیو»، پس از گذشت چندین سال مجددا پرونده دو قتل سال ۱۹۸۰ را باز می‌کند و با کمک روش های نوین پزشکی قانونی، متوجه ارتباط این قتل‌ها با چند فقره سرقت می‌شود. گروه او باید قبل از آزادی مجرم از زندان، شواهد و مدارک بیشتری جمع آوری کنند...

این سریال نامزد ۶ جایزه از بفتای ولز و جوایز انجمن تلویزیون انگلیس از جمله در رشته هایی مانند بهترین هنرپیشه ی مرد و زن، موسیقی متن و ... شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه‌ی نمایش، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی به صورت یک اثر سینمایی از شبکه‌ نمایش پخش شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه