English

علیزاده برمی در گفتگو با خبرگزاری موج:

تقویت پرس تی وی غنابخشیدن به صدای انقلاب است

علیزاده برمی معتقد است پرس تی وی به عنوان مهم‌ترین تریبون سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران باید تقویت لجستیک و بودجه ای شود و مورد حمایت همه جانبه قرار بگیرد.

تقویت پرس تی وی غنابخشیدن به صدای انقلاب است

علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امریکا باید به برجام برگردد و به تعهداتش عمل کند، به خبرگزاری موج گفت: آمریکا باید صداقت خودش را اثبات کند. امریکا بود که یک طرفه از برجام بیرون رفت و بعد هم بر دروغ‌آفرینی اش افزود و تحریم ها را افزایش داد. ایران بیش از تقریبا یک سال بعد از بیرون رفتن امریکا باز هم به عهد های خودش پایبند بود؛ اما این مسئله ای نبود که بشود بر آن پایدار ماند.

وی افزود: اروپایی ها متاسفانه به عنوان ادامه دهنده راه امریکا فقط لفاظی می کردند ولی در عمل هیچ کاری نمی کردند. این معادله یک طرفه ای بود که  امریکایی ها دلشان می خواست که ما دست روی دست بگذاریم و همه منافع ما را ببرند و ما هیچ حرفی نزنیم.  این هم قابل قبول نبود. طبیعتا بحث قانون راهبردی و حفظ منافع ایران در مجلس تصویب شد و مقام معظم رهبری این قانون را تصویب فرمودند و خودشان هم به عنوان رهبر معظم انقلاب اسلامی دو شرط گذاشتند: یک، اینکه تمام تحریم ها لغو شوند و دوم، ایران راستی آزمایی کند تا اگر این ها صحت داشت ما هم به برجام برگردیم. در مذاکرات موضع ما همین بوده و همین هم خواهد بود.

علیزاده برمی درباره اقدامات امریکا برای تحت فشار قرار دادن ایران با توجه به تشکیل دولت جدید گفت: این قضیه طبیعی است، امریکایی ها بالاخره می بینند که یک قدرت بسیار بزرگی مثل جمهوری اسلامی حق خودش را می خواهد. آن ها اگر می توانستند، هر کاری را انجام می دادند تا مانع این روند شوند. یکی از اقدامات آن ها آشوب های رسانه ای است و حتی شاید به تحرکاتی  هم دست بزنند؛ اما به لطف خدا، ایران مقتدر است و این را نشان داده و جواب های لازم را در وقت خودش به آن ها خواهد داد.

این نماینده مجلس، عملیات ایذایی اخیر از مسدود کردن دامنه دات کام وب سایت تا مسدودسازی حساب های کاربری شبکه پرس تی وی در شبکه های اجتماعی را  در جهت حفظ تک صدایی غرب دانست و تشریح کرد:  بالاخره یک تک صدایی در عالم بوده و آن تک صدایی هم عمدتا در اختیار غرب بوده است. آن ها به کل جهان و من جمله ما می گفتند که حوادث را چگونه ببینید و چگونه در مورد آن ها تحلیل داشته باشید، هرچه که آن ها می خواستند به برکت انقلاب اسلامی و جمعی از افراد متعهد که در پرس تی وی، هیسپان و سایر شبکه های برون مرزی جمع شده اند، ناکام ماند و  این تک صدایی در حال شکسته شدن است. بنابراین طبیعی است که آن ها اقداماتی انجام دهند.

وی افزود: حذف از ماهواره و یوتیوب ، محدود کردن دامنه شبکه ها و انواع و اقسام کارشکنی هایی که برای این شبکه ها ایجاد می کنند، برای این است که صدای انقلاب اسلامی شنیده نشود؛ اما این صدا چون صدای حق است، نمی توانند خاموشش کنند. اگر تیغشان به آسمان هم برود، این نور و این صدا و این برکت آرام آرام در جهان خواهد پیچید.

علیزاده برمی با بیان اینکه پرس تی وی به عنوان مهم‌ترین تریبون سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران باید تقویت لجستیک و بودجه ای شود و مورد حمایت همه جانبه قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: دیدگاه دولت مردان خصوصا رئیس محترم قوه مجریه و مسئولان فرهنگی نظام بر تقویت صدای انقلاب است و تجلی این اهمیت به لحاظ مادی در قانون بودجه خودش را نشان می دهد. دولت باید اختصاص بودجه به این شبکه را به دید سرمایه گذاری نگاه کند؛ چراکه تقویت این رسانه های جهانی سود فراوانی برای انقلاب اسلامی دارند.

وی درباره چگونگی تحکیم جایگاه پرس تی وی در میان دولتمردان ایران، گفت: نکته مهمی است که پرس تی وی باید به‌عنوان یک منبع معتبر در جامعه جهانی مطرح شود. الان بسیاری از خبرها را به نقل از المیادین داریم پخش می کنیم اما متاسفانه به نقل از پرس تی وی به عنوان یک شبکه مستقل جهانی در شبکه های سیمای خودمان تقریبا خبری نیست. پرس تی وی باید حضورش را در شبکه های فارسی‌زبان و غیرفارسی‌زبان افزایش دهد. این حضور به عنوان یک منبع بسیار مستقل مستحکم در شبکه ها سبب می شود که جایگاه  پرس تی وی در ذهن دولت‌مردان تثبیت و تقویت شود..  قطعا یک گروه اندیشه ورزی باید تشکیل شود و در این موارد کار کنند و نتیجه بگیرند و آن ها را اعمال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه