English

در پاسخ به موج عنوان شد:

دامنه سمفا به نام سازمان سینمایی می شود

روابط عمومی سازمان سینمایی از انتقال دامنه سمفا به این سازمان خبر داد.

دامنه سمفا به نام سازمان سینمایی می شود

به گزارش خبرنگار سینمایی موج، این روزها در کنار مسئله بازگشایی سینماهای کشور، موضوع راه اندازی سامانه مدیریت فروش و اکران (سمفا) نقل محافل و رسانه های سینمایی شده است.

پس از انتشار خبر آغاز به کار این سامانه که با شعار شکست انحصار فروش بلیت راه اندازی شده است تا کنون نقدهای مختلفی در مورد آن طرح شده است که یکی از آخرین آنها انتساب آن به نزدیکان حسین انتظامی و نفع بردن مادی وی از این سامانه بوده است. گرچه این ابهام در پاسخ به سوال یکی از خبرگزاری های رسمی کشور از سوی محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی تا حدی پاسخ داده شد اما کماکان باتوجه به اینکه دامنه این سامانه به نام یک شخص حقیقی ثبت شده است که اتفاقا مسئول یکی از درگاه‌های خصوصی فروش بلیت است، کماکان سوالات منتقدان تا حدی پا برجا ماند. 

برهمین اساس خبرگزاری موج و در راستای پروتکل رسانه‌ای اعلام شده از سوی سازمان سینمایی، برای اطلاع از پاسخ رسمی و شفاف سازمان سینمایی در این خصوص، با ارسال سوالی برای روابط عمومی سازمان سینمایی مسئله را پیگیری کرده و پاسخ را هم دریافت کرد. 

سوال: روز دوشنبه (26 خرداد 1399) خبرگزاری مهر مطلبی را در مورد اهم شبهات مطرح شده درباره سامانه سمفا منتشر کرده که در آن از قول آقای محمدرضا فرجی تصریح شده است "مالکیت و بهره‌برداری سمفا متعلق به سازمان سینمایی است و طبعاً اشخاص حقیقی نمی‌توانند در مالکیت آن سهیم باشند." این در حالی است که با مراجعه به سایت ایرنیک، مرکز ثبت دامنه‌های مرتبه‌اول کشوری نقطه-آی‌آر (‎.ir) مشخص می شود که مالکیت دامنه samfaa.ir در اختیار و به نام آقای احسان شاکری‌پور است. آیا ممکن است در این خصوص بفرمایید توضیح سازمان چیست؟

پاسخ: همزمان با  بهره‌برداری رسمی از سمفا، این دامنه به نام سازمان سینمایی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه