English

محمدرضا فرجی اعلام کرد:

۲۰۱ سینما و چهار سامانه برخط به سمفا متصل شده اند

​مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم ضمن اعلام اسامی اسامی فروشنده‌های برخط بلیت از اتصال ۲۰۱ سینما با ۴۶۴ سالن به «سمفا» خبر داد.

۲۰۱ سینما و چهار سامانه برخط به سمفا متصل شده اند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم با اشاره به اینکه ۲۰۱ سینما با ۴۶۴ سالن به « سمفا » متصل شده‌اند، گفت: در سال گذشته این سینماها نود و دو درصد از فروش سینمای ایران را داشته‌اند و تمام این سینماها در حال حاضر به سامانه مدیریت فروش و اکران (سمفا) متصل هستند.

مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم ادامه داد: با توجه به آنکه بازگشایی سینماها امری داوطلبانه است در شروع به کار مجدد سینماها احتمالاً تعدادی از سینماها و سالن‌ها فعال نخواهند بود، پیش بینی می‌شود سایر سینماها و سالن‌های نمایش فعال نیز در چند روزه آینده به ترتیب درخواستشان به سامانه فروش سمفا ارائه شود و مشکلی برای بلیت فروشی نداشته باشند.

فرجی با اشاره به اسامی فروشنده‌های برخط گفت: این فروشنده‌ها عبارتند از آپ، ایرانتیک، سینما بلیت و سینماتیکت، که مخاطب می‌تواند از هر یک از این ۴ سامانه، بلیت خود را خریداری کند. در چنین شرایطی رقابت این سامانه‌ها نهایتاً به نفع فیلم، سینمادار و مخاطب خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی