English

علیرضا آرا در گفتگو با خبرگزاری موج:

اکران آنلاین زنبور کارگر بهتر از انتظار کشیدن و اکران محدود است/نقش خیلی متفاوتی را بازی کرده ام+عکس

بازیگر فیلم سینمایی زنبور کارگر از تمایلش برای نمایش آنلاین این اثر و دیده شدن نقش متفاوتش سخن گفت.

اکران آنلاین زنبور کارگر بهتر از انتظار کشیدن و اکران محدود است/نقش خیلی متفاوتی را بازی کرده ام+عکس

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، فیلم سینمایی «زنبور کارگر» نوشته سعید نعمت‌الله و کارگردانی و تهیه کنندگی افشین صادقی  یکی از غایبان پر سر و صدای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بود. حال که سینما به دلیل شیوع بیماری کرونا با تعطیلی ناخواسته روبرو شده است و فرصتی برای اکران آنلاین فیلم های اکران نشده پدید آمده از  علیرضا آرا یکی از بازیگران این فیلم نظرش را در مورد اکران این فیلم به صورت آنلاین جویا شدیم.

این بازیگر که با سریال دوپینگ مهمان نوروزی خانه های مخاطبان تلویزیون هم بود در پاسخ به این سوال به خبرگزاری موج گفت: تصمیم گیرنده در این خصوص من نیستم و تنها می توانم نظر شخصیم را بیان کنم. نقش من در فیلم سینمایی «زنبور کارگر» بسیار متفاوت است و با توجه به شرایط موجود نمی دانم که سرنوشت این فیلم و سایر آثار در انتظار اکران چه می شود.اما  خیلی دوست دارم که این فیلم هرچه زودتر اکران شده و نقشم دیده شود.

علیرضا آرا

وی افزود: گرچه معتقدم که به طور قطع یک فیلم سینمایی را باید بر روی پرده سینما دید اما با توجه به شرایط بوجود آمده من موافق اکران آنلاین هستم چرا که فکر می کنم در شرایط عادی، آثاری که به سمت اکران آنلاین و یا توزیع در شبکه نمایش خانگی می روند اینقدر دیده نمی شوند که در وضعیت کنونی امکان دیده شدن دارند.

آرا با بیان اینکه امیدوارم که تهیه کننده هم مانند من بیندیشند، ادامه داد: با توجه به اینکه این فیلم در جشنواره فیلم فجر گذشته حضور نداشت و شاید می توانست در جشنواره جهانی فجر حضور داشته باشد که سرنوشت آن هم نامشخص است، ضمن اینکه وضعیت سینما و اکران در سال جاری نا معلوم است، فکر می کنم که اکران عمومی «زنبور کارگر» در آینده خیلی سخت باشد.

علیرضا آرا

بازیگر فیلم سینمایی زنبور کارگر در پایان اظهار داشت: به هرحال اکران آنلاین فیلم شاید بهتر از این باشد که بایگانی شود تا بعد از گذشت دو سه سال دیگر، اکران محدودی را تجربه کند.

حمید فرخ‌نژاد، شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، ستایش موسوی، حسین مهری، علیرضا آرا، مارال فرجاد، مجید نوروزی، داریوش سلیمی، علی اولیایی و ... پگاه آهنگرانی گروه بازیگران این درام اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه قصه این فیلم آمده است: «بیوک که سال‌ها پیش زنش را به دلیل اهمال پزشکی از دست داده است، در نزاعی کشته می‌شود. حالا دختر او درصدد قصاص قاتل است. در این میان تنها شاهد، دوست دختر قاتل است…»

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه