English

در گفتگو با خبرگزاری موج عنوان شد؛

مارال فرجاد با آی راک به میلان می رود/بازی فرجاد در یک تئاتر و یک فیلم سینمایی جدید

مارال فرجاد از جدیدترین فعالیت هایش گفت.

مارال فرجاد با آی راک به میلان می رود/بازی فرجاد در یک تئاتر و یک فیلم سینمایی جدید

مارال فرجاد بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون که این روزها با سریال برادرجان از شبکه سه مهمان خانه های تماشاگران تلویزیون است، در مورد برنامه های در دست اجرایش به خبرنگار سینما و تئاتر خبرگزاری موج گفت: این روزها در عرصه تئاتر، در حال تمرین نمایش آی راک هستم که در جشنواره میلان پذیرفته شده و بر همین اساس، از هجدهم خرداد به ایتالیا و شهر میلان سفر خواهم کرد.

این بازیگر در مورد نمایش آیراک گفت: کارگردان این اثر محمدحسن نیازی است که سال گذشته جایزه بهترین کارگردانی را گرفته است. وی جوانی 27 ساله است که تئاتر موزیکال کار می کند و پر از ایده است و به قدری در کارش خوب است که در بسیاری از جشنواره های جهانی کارش پذیرفته شده است.  من هم، وقتی متنشان را دیدم و بدون توجه به جوانی شان، فورا بازی در این کار را پذیرفتم.

فرجاد ادامه داد: این نمایش پس از حضور بسیار موفق در جشنواره تئاتر فجر، تا کنون در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد، ایرانشهر و تماشاخانه ملک به روی صحنه رفته است و با استقبال خوبی هم روبرو شده است. گرچه من در آن اجراها حضور نداشتم.

وی با بیان اینکه نمایش آی راک موزیکال نیست، گفت: این نمایش در مورد دنیای معاصر و تاثیر رسانه است و اینکه رسانه، چگونه افراد را دست نشانده خود می کند، آنها را بزرگ کرده و هر زمان که بخواهد تحقیرشان می کند.

این بازیگر در مورد تعداد بازیگران و دفعات اجرای این نمایش در میلان گفت: این تئاتر سه بازیگر دارد و در میلان دو اجرا در روزهای بیست و دوم و بیست و سوم خرداد، خواهیم داشت که این اجراها به زبان فارسی است.

مارال فرجاد در انتها گفت: ضمن اینکه در فیلم سینمایی «زنبور کارگر» به کارگردانی افشین صادقی هم نقش «طلا» را بازی می کنم که در حال تصویر برداری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی