English

بازیگر سریال بانوی عمارت در گفت‌وگو با موج:

نقش پروین در فیلمنامه نقشی تاثیرگذار بود/ به پروین بانوی عمارت جان بخشیدم

پاوان افسر گفت: نظر آقای حمیدنژاد این بود که این پروینی است که من ساختم و به او جان بخشیدم و من از این بابت خیلی خوشحال هستم.

نقش پروین در فیلمنامه نقشی تاثیرگذار بود/ به پروین بانوی عمارت جان بخشیدم

پاوان افسر، بازیگر نقش پروین -همسر میرزا اسد- در سریال بانوی عمارت، در گفت‌وگو با خبرنگار تلویزیون خبرگزاری موج درباره ایفای نقش در این سریال تاریخی بیان کرد: من فکر می‌کنم هر بازیگری دوست دارد در یک سریال تاریخی ایفای نقش کند، چون کاری ویژه محسوب می‌شود. سریال بانوی عمارت نیز سریالی عظیم است که از این قاعده مستثنی نیست و خدا را شکر که کار خیلی خوبی شده است. وقتی اسم آقای عزیزالله حمیدنژاد هم در میان باشد، نمی‌توان پیشنهاد بازی در آن کار را از دست داد، چون او کاری فوق حرفه‌ای ارائه می‌دهد و خوشحال هستم که عضوی از خانواده این سریال بودم.

‎وی در مورد نحوه انتخابش برای این سریال اظهار داشت: در تئاتر آشپزخانه حسن معجونی حضور داشتم که یکی از دستیاران آقای حمیدنژاد، من را در اجرای این نمایش دید و من را پیشنهاد داد. ایشان هم پس از جلسه‌ای به این نتیجه رسید که این نقش برای من مناسب است. من هم وقتی فیلمنامه بانوی عمارت را خواندم، آن را خیلی دوست داشتم و پیشنهاد این نقش را پذیرفتم.

‎افسر با بیان اینکه این سریال در 30 قسمت تولید شده است، درباره اینکه نقش کوتاه اما تاثیرگذاری دارد، توضیح داد: نقش‌ها در یک سریال تاریخی به فراخور اتفاقات و لوکیشن، تغییر می‌کند و زمانی که داستان حول ازدواج فخرالزمان می‌چرخد، نقش من پررنگ است و بعدها اتفاقات دیگری می‌افتد. نقش پروین، بعدها هم در سریال حضور دارد، اما در ابتدای سریال بیشتر است. به هر حال در زمان قاجار، زنان، مهره‌ای تصمیم گیرنده در خانواده نبودند ولی در فیلمنامه نقش پروین نقشی تاثیرگذار بود. جالب بود که برعکس این نوع فیلم‌ها که عروس و خواهرشوهر با هم رابطه خوبی ندارند، فخرالزمان و پروین با هم خوب هستند و پروین همسر یک مرد مقتدر است که بر او نفوذ هم دارد.

‎وی درباره اینکه آیا پیشنهادی در جهت ایجاد هیجان و اکت بیشتری برای این نقش صحبتی با کارگردان داشته است یا خیر، گفت: بله، فکر می کنم اینطور بود. چون نظر آقای حمیدنژاد این بود که این پروینی است که من ساختم و به او جان بخشیدم و من از این بابت خیلی خوشحال هستم.

‎این بازیگر جوان سریال بانوی عمارت ابراز امیدواری کرد که مردم از بازی او در این نقش راضی باشند و گفت: پروین در خانواده‌ای ثروتمند اما غیرقاجاری زندگی می‌کند و روی همسرش نیز نفوذ دارد و با هم رابطه خیلی خوب دارند و همین موضوع سبب می شود اتفاقاتی بین پروین، میرزا اسد و فخرالزمان بیفتد.

‎وی در پاسخ به اینکه چقدر با این نقش تاریخی ارتباط برقرار کرده است، به خبرنگار موج گفت: من فکر می‌کنم با این نقش ارتباط خوبی برقرار کردم، چون با آقای حمیدنژاد خیلی در مورد نقش صحبت می‌کردم و مطالعات بسیاری در مورد فضای جامعه در زمان قاجار کردم، گرچه فیلم و سریالی که درباره آن زمان ساخته می‌شود دقیقاً آن چیزی نیست که در آن زمان وجود داشته است، چون مدیوم تصویر تفاوت دارد ولی من در مورد آن دوره بسیار خواندم و جلسات دورخوانی زیادی با دیگر بازیگران داشتیم و خیلی با بازیگران و کارگردان در مورد صحنه‌ها صحبت می‌کردیم تا چه کاری انجام دهیم تا درست‌تر و واقعی‌تر باشد.

‎پاوان افسر، بازیگر جوانی که شش سال است به صورت حرفه‌ای در سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت دارد، اکنون در نقش پروین همسر میرزا اسد در سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد در حال ایفای نقش است. اولین کار تلویزیونی پاوان افسر در سریال ماه و پلنگ به کارگردانی احمد امینی بوده است. وی همچنین در فیلم های سینمایی اتمسفر و در وجه حامل ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش و بازپخش سریال بانوی عمارت مشخص شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه