English

زندگی من و نرگس محمدی در عروس تاریکی پیوند می خورد/رضا کیانیان و رویا نونهالی از پاییز روی آنتن

سریال عروس تاریکی با کارگردانی محمود معظمی و بازی شهاب شادابی، نرگس محمدی، رضا کیانیان و رویا نو نهالی در پاییز پخش می شود.

زندگی من و نرگس محمدی در عروس تاریکی پیوند می خورد/رضا کیانیان و رویا نونهالی از پاییز روی آنتن

شهاب شادابی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون موج، در مورد فعالیت های هنری امسالش در عرصه سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه یا خوشبختانه سه چهار پیشنهاد خیلی خوب از کارگردانان خیلی خوب داشتم ولی چون به شدت درگیر سریال عروس تاریکی بودم نتوانستم با آنها همکاری داشته باشم و ازآنجا که ادم صبوری هستم، خواستم که این سریال بیرون بیاید و بعد به پیشنهادات بعدی فکر کنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در مورد سریال عروس تاریکی گفت: پیش تولید این سریال از حدود یک سال پیش شروع شد. به دلایل مختلف نظیر اینکه لوکیشن ها سخت است، بعضی از بازیگران مشغول کارهای دیگری هستند و از طرفی یک سری مشکلات مالی وجود داشت یک مقدار زمان فیلم برداری آن بیشترشد اما تا کنون بیشتر بخش های این سریال گرفته شده است.

وی در مورد داستان این پروژه گفت: عروس آتش در باره یک سری اتفاقات با موضوع مواد مخدر است ولی یک سری درام های خانوادگی هم هست که به داستان اضافه می شود.  در واقع در این سریال روند زندگی من و کاراکتر دیگر فیلم با بازی نرگس محمدی به هم پیوند می خورد و من باید به نوعی به او خانواده اش که پایشان به مسئله مواد مخدر کشیده می‌شود کمک کنم تا به هدفی که میخواهد برسد. در واقع بار عشق و عاشقی کل داستان دست من و نرگس است.

شهاب شادابی-عروس تاریکی

شادابی در مورد سایر بازیگران این سریال گفت: سایر بازیگران این سریال رضا کیانیان، رویا نونهالی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، مرحوم لوون هفتوان، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، فلور نظری، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی، آرش فلاحت پیشه و… در سریال عروس تاریکی ایفای نقش می کنند.

وی در مورد نقشش در این مجموعه توضیح داد: اسم کاراکتر من سهیل و تنها نقش مثبت این سریال است و بقیه، نقش های منفی سریال را تشکیل می دهند. من همراه با نرگس محمدی سریال را پیش می بریم. من نقش اول مثبت سریال هستم و این اولین نقش مثبت من است.

شادابی در مورد زمان پخش احتمالی سریال گفت: سریال عروس تاریکی 60 قسمت است و 4 روز در هفته پخش می شود. تا جایی که من می دانم قرار بود ماه رمضان و از شبکه یک سیما پخش شود.  اما با توجه به شرایطی که قبلا به آنها اشاره کردم تلاش بچه ها برای پاییز امسال است ولی این که مهرماه بشود یا آذر ماه بستگی به شرایط فیلم برداری و بودجه سریال دارد.

شهاب شادابی-عروس تاریکی

این بازیگر در مورد اینکه آیا فیلمبرداری این سریال تا پیش از آغاز پخش آن به پایان می رسد گفت: با توجه به تجربه قبلی من با محمود معظمی در سریال فاخته که در ماه رمضان سال 1393 پخش شد و در عین حال کل ماه رمضان را فیلمبرداری داشتیم، امکان دارد که این تجربه دوباره تکرار شود.

شهاب شادابی در مورد عوامل اصلی و همکاری مجددش با کارگردان این سریال گفت:  تهیه کننده این کار محمدرضا تخت‌کشیان و نویسنده آن عباس نعمتی است که بسیار داستان زیبایی نوشته و من را بسیار جذب کرده است. بسیار خوشحالم که برای دومین بار با محمود معظمی کار می کنم چرا که به نظر من جزو کارگردانان با سلیقه است و با دیدگاهی جدید در سینمای ایران کار می کند.

وی افزود: در این سریال خیلی بازتر و راحت‌تر هستم به دلیل این که خیلی نو فکر میکند حتی برای مثال اولین مسئله ای که برای مهم محمود معظمی است سلامت بازیگرش است و من و نرگس محمدی شاید چهار پنج ماه هر روز آفیش بودیم اما همین که خستگی را در ما احساس می‌کرد به ما استراحت (آف) می‌داد.

شهاب شادابی-عروس تاریکیاین هنرمند در مورد آینده کاریش بعد از این سریال اظهار داشت:  فکر می‌کنم آینده خیلی خوبی در انتظار من است. قبل از این کار، نقش مثبتی بازی نکرده بودم و بسیار داستان قوی دارد و در مقابسه با سریال هایی که الان داریم میبینم واقعا چیز دیگری است.

شهاب شادابی افزود: در این سریال هم با توجه به استانداردهای سریال های تلویزیونی، نوع قالب بندی این سریال متفاوت از سریال های دیگر خواهد بود. معظمی هم  به دنبال دکوپاژهایی است که حرکت داشته باشد.لوکیشن های خارجی بسیار زیبا در این سریال است و حتی به همین دلیل در زمستان پارسال چندین بار پشت سر هم سرما خوردم چرا که بر اساس داستان لباس تن من باید لباسی بود که در پاییز پوشیده می شود؛ تا رو به بهبودی بودم دوباره سرما می‌خوردم و یک ماه فقط آنتی بیوتیک مصرف می کردم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • هلنا هلالی

    عالیییییی فیلمه

    • ناشناس

      عالیه سریال

  • ناشناس

    سلام

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی