English

مجری تلویزیون معاند من و تو مبلغ سایت قماربازی و فیشینگ شد

یکی از مجریان شبکه معاند من و تو با انتشار یک پیام ویدئویی از مردم خواست تا در یک سایت قماربازی و فیشینگ عضو شوند.

مجری تلویزیون معاند من و تو مبلغ سایت قماربازی و فیشینگ شد

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری موج، به نظر می رسد که مجریان شبکه من و تو با سوء استفاده از توجه برخی از مخاطبان به برنامه های آنها، شغل دومی هم برای خود دست و پا کرده و اقدام به عضوگیری برای قمارخانه هاو سایت های فیشینگ می کنند.

در پی اقدامات اخلال گرانه و عداوت ورزانه مجریان و دست اندرکاران شبکه معاند من و تو، امید خلیلی هم با انتشار یک پیام ویدئویی در استوری صفحه شخصی اش از دنبال کنندگانش خواسته تا عضو یک سایت قمار و فیشینگ شوند. وی تاکید کرده که تا پیش از این با خود عهد کرده بوده که استوری نگذارد اما ظاهرا این بار نتوانسته در مقابل طمع پول مقاومت کند و یا اینکه ماموریت جدی تری به او داده شده که خیلی با عجله سطح پایی در یک راه پله و با لباسی غیر رسمی و خونگی و بدون اتلاف وقت، اقدام به انتشار این ویدئو کرده است.

جالب اینکه لینک داده شده در این تبلیغ بدون فیلتر اعلام شده است!

*کلاهبرداری فیشینگ چیست؟

بر اساس اطلاعات مندرج در سایت پلیس فتا ، فیشینگ راهی است که تبهکاران، اطلاعاتی نظیر کلمه کاربری، رمز عبور، شماره ۱۶ رقمی عابر بانک، رمز دوم و CVV2 را از طریق ابزارهای الکترونیکی ارتباطات به سرقت می برند. شبکه های اجتماعی، سایت های حراجی و درگاه های پرداخت آنلاین نمونه ای از ابزار های الکترونیکی ارتباطات می باشند.

یا به بیان ساده‌تر هنگامی که شخصی تلاش می‌کند دیگری را فریب دهد تا اطلاعات شخصی او را در اختیارش بگیرد.

کلاهبرداری فیشینگ از طریق عضویت در سایت های نا معتبر، ایمیل ها و پیام ها صورت می پذیرد و قربانیان به صورت مستقیم اطلاعات حساس و محرمانه خود را در وب سایت های جعلی که در ظاهر کاملا شبیه وب سایت های سالم و قانونی است  وارد می نمایند. حُقِه  فیشینگ یکی از تکنیک های مهندسی اجتماعی برای فریب کاربران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه