English

دادستان کرمانشاه هشدار داد:

میزان هزینه تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی زبر ذره‌بین قانون

محمدحسین صادقی گفت: برابر ماده 11 قانون، تمام نامزدها باید شماره‌حساب و نماینده مالی به فرمانداری‌ها اعلام کنند و اگر هزینه‌های انتخاباتی برخلاف قانون باشد جرم است و موجبات محرومیت از نامزدی در یک یا دو دوره دارد.

میزان هزینه تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی زبر ذره‌بین قانون

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، دادستان کرمانشاه از نظارت بر شفافیت تأمین مالی هزینه‌های انتخابات کاندیدا خبر داد و گفت: در پایان انتخابات باید پرینت حساب‌ها را به فرمانداری و وزارت کشور ارائه کنند.

صادقی تصریح کرد: در دادسرای کرمانشاه کمیته‌ای تشکیل دادیم با عنوان رصد فضای مجازی و عملکرد نامزدها در فضای مجازی با حضور پلیس فتا پایش می‌شود.

او ادامه داد: توصیه ما این است که همواره اخلاق اسلامی رعایت کنند و توانایی‌های خود را معرفی و از تخریب دیگر کاندیدا پرهیز کنند و نباید به‌گونه‌ای رفتار کنند که درگیری هواداران رخ دهد باید فضای انتخابات مجلس فضای وحدت و همدلی باشد.

صادقی بیان کرد: میزان التزام کاندیداها به قانون باید بیشتر از دیگران باشد و افرادی که با رفتار مجرمانه خودشان و هواران وارد عرصه انتخابات شوند جایی در این عرصه مهم انتخابات ندارند.

به گفته دادستان کرمانشاه اضافه کردن افراد به گروه‌های فضای مجازی و ریختن وجه برای آن‌ها در فضای انتخاباتی در کمیته فضای مجازی بررسی می‌شود و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه