English

هشدار رئیس پلیس فتا اصفهان به متخلفان انتخابات مجلس در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان اصفهان در آستانه نزدیکی به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به متخلفان انتخاباتی در فضای مجازی هشدار داد.

هشدار رئیس پلیس فتا اصفهان به متخلفان انتخابات مجلس در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: تبلیغات پیش از موعد، تخریب و تنش آفرینی انتخاباتی در فضای مجازی بر خلاف قانون و از مصادیق مجرمانه است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و افزایش فعالیت و کاندیداها و طرفداران آن ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، نباید برخی تصور کنند که در فضای مجازی هر کاری در جهت تخریب افراد می توانند انجام دهند و پلیس فتا با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: گاهی در فضای مجازی مطالبی در خصوص تخریب افراد و شایعه پراکنی صورت می گیرد که در شان فرهنگی مردم نیست و پلیس با رصد پیوسته فضای مجازی با هر نوع تخلفی به شدت برخورد می کند تا زمینه فعالیت مجرمان از بین برود.

سرهنگ مرتضوی داد: لزوم رعایت اخلاق و حفظ شان و منزلت و آبروی افراد در هر مکانی به ویژه در فضای مجازی بسیار مهم است که متاسفانه این موضوع در برخی تبلیغات انتخاباتی چندان مد نظر قرار نمی گیرد و متخلفان به راحتی مطالب کذب را منتشر می کنند.

رئیس پلیس فتای اصفهان در پایان تاکید کرد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می توانند تخلفات صورت گرفته در خصوص انتخابات را با مراجعه حضوری و همچنین استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری لینک ثبت گزارش های مردمی با ما در میان بگذارند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه