English

هشدار پلیس فتای اصفهان در خصوص کلاهبرداری سایت های تبلیغاتی به بهانه فروش ویژه جشنواره زمستانه

رئیس پلیس فتای استان اصفهان در خصوص کلاهبرداری سایت های تبلیغاتی به بهانه فروش ویژه جشنواره زمستانه به شهروندان هشدار داد.

هشدار پلیس فتای اصفهان در خصوص کلاهبرداری سایت های تبلیغاتی به بهانه فروش ویژه جشنواره زمستانه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: فردی که با درج آگهی فروش ویژه جشنواره زمستانه لوازم صوتی و تصویری در یکی از سایت های واسطه گر از شهروندان کلاهبرداری می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در یکی از سایت های واسطه گر مبلغ 30 میلیون ریال بابت فروش تلویزیون از وی کلاهبرداری نموده بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد شاکی در یکی از سایت های واسطه گر با آگهی فروش ویژه جشنواره زمستانه لوازم صوتی و تصویری  مواجه شده و جهت خرید با فروشنده تماس برقرار می کند و به علت محدود بودن تعداد کالاها پیش پرداخت آن را واریز کرده اما نه تنها کالایی دریافت نکرده بلکه  فروشنده پاسخگوی تماس وی نبوده است.

سرهنگ مرتضوی افزود: در این زمینه تحقیقات علمی و تخصصی کارشناسان در فضای سایبر آغاز و سرانجام هویت عامل این کلاهبرداری به دست آمد که با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان بیان کرد: شهروندان بایستی هنگام معامله از طریق سایت های واسطه گر مراقب کلاهبرداری های گسترده مجرمان سایبری باشند و حتما قبل از پرداخت هرگونه وجهی از هویت فروشندگان و کالای معرفی شده اطمینان حاصل کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه