English

سرهنگ جواد درستکار خبر داد:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی با فروش اقساطی لوازم خانگی در اصفهان

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی با فروش اقساطی لوازم خانگی در اصفهان خبرداد.

دستگیری کلاهبردار اینترنتی با فروش اقساطی لوازم خانگی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ جواد درستکار گفت: فردی که با درج آگهی‌ جعلی فروش اقساطی لوازم خانگی، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌نمود، دستگیر شد.

وی بیان داشت: در پی شکایت خانم جوان از شهروندان مبنی بر اینکه با هدف خرید لوازم خانگی با اقساط 12 ماهه در یکی از سایت های واسطه گر اقدام به پرداخت 30 میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت نموده و هیچ کالایی برای او ارسال نشده بررسی موضوع در دستور کار  پلیس قرار گرفت.

درستکارافزود: شاکیه اظهار داشتند پس از مشاهده آگهی فروش اقساطی لوازم خانگی با آگهی دهنده تماس گرفته و درخواست یک دستگاه تلویزیون نموده که بنا به درخواست فروشنده مبلغ 10 میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت واریز و علاوه بر اینکه هیچ کالایی ارسال نشد، فروشنده پاسخگوی تلفن خود نبوده است.

وی گفت: با انجام اقدامات تخصصی در فضای مجازی نهایتاً کارشناسان موفق به شناسایی فرد کلاهبردار و انتقال به پلیس فتا می شوند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان بیان داشت: شهروندان باید پس از رویت کالا یا خدمات و احراز هویت هر یک از طرفین معامله هرگونه تبادل وجهى را به صورت رو در رو و پس از اتمام کار یا خدمات انجام دهند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند، همچنین ‌به منظور پیشگیری از وقوع این گونه جرایم از هویت فروشنده مطلع گشته و از واریز هرگونه وجهی حتی مبالغ کم به عنوان بیعانه خودداری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه