English

محمدجواد نوروزبیگی در گفت و گو با خبرگزاری موج:

ای کاش زنده بود و فیلم را با خودش می دیدیم / حسین محب اهری به فیلم زهرمار رنگ دیگری داد

محمد جواد نوروزبیگی گفت: حتما به مناسبت حضور در فیلم سینمایی زهرمار، برای این هنرمند بزرگداشت خاصی خواهیم گرفت.

ای کاش زنده بود و فیلم را با خودش می دیدیم / حسین محب اهری به فیلم زهرمار رنگ دیگری داد

محمدجواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم سینمایی زهرمار که یکی از آخرین نقش آفرینی های سینمایی حسین محب اهری بود، در مورد درگذشت این هنرمند محبوب و توانا به خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج گفت: ای کاش که  زنده بود و فیلم را با خودش می دیدیم. واقعا برنامه ریزی ما هم همین بود. حتی همچون سایر بازیگران فیلم، پوستری با تصویر ایشان و لوگوی فیلم طراحی کرده ایم که قرار است هفته آینده رونمایی کنیم؛ که متاسفانه خواست خدا بر این بود که این اتفاق تلخ بیفتد.

این تهیه کننده که این روزها فیلم مارموز را بر پرده سینما دارد، افزود: اتفاق بین ما و محب اهری خیلی سریع شکل گرفت و من اولین فیلمی بود که با این هنرمند کار می کردم. همان روزی هم که با جواد رضویان ، تصمیم به همکاری با این پیشکسوت گرفتیم، ما می خواستیم سایه دو بزرگ، مثل آقایان رضا رویگری و حسین محب اهری در این فیلم باشد. واقعا حضور پر خیر و برکتش برای ما اهمیت داشت و نیت وانگیزه این تصمیم ما بود.

وی تصریح کرد: حتی با اینکه تعداد جلسات همکاری شان با ما کم بود، در مورد مسائل مالی هم به مدیر تولید سپردم که دست آنها را باز بگذارد و مطابق میل آنها رفتار کند، یعنی حتی من روی آن را نداشتم که بر سر قرار داد با این بزرگان وارد مذاکره شوم. 

نوروزبیگی تاکید کرد: اتفاقا سر صحنه هم این هنرمند همکاری خیلی خوبی داشت. با اینکه این مرحوم در آن موقع هم کسالت داشت، اما به نظر من از خیلی از بازیگران در این پروژه پر انرژی تر و خیلی درست تر بود و خیلی خوب از پس نقشش بر آمد. ما خدا را شکر می کنیم که این هنرمند پر سابقه در فیلم ما بازی کرد و به آن  رنگ دیگری داد.

وی افزود: حتما به مناسبت حضور در فیلم سینمایی زهرمار، برای این هنرمند بزرگداشت خاصی خواهیم گرفت گرچه به هر حال این خواست و مشیت الهی بود که این هنرمند بزرگ سینمای ایران، در آستانه جشنواره فیلم فجر عزادارمان کرد. ان‌شاءالله که دیگر چنین اتفاقاتی را نبینیم و برای هیچ هنرمند دیگری روی ندهد، گرچه مرگ هم بخشی از زندگی ما است.

وی در تایید این مسئله که وقتی پای هنر و بازیگری پیش می آمد، حسین محب اهری دردهایش را فراموش می کرد گفت: یک سکانسی بود که دیالوگ خیلی زیادی داشت و به یکباره باید بیان می شد. همه مستندات گواه این است که این هنرمند توانا آن متن را با کمترین برداشت و بهترین شکل ارائه داد.

وی با ابراز تاسف اظهار داشت: متاسفانه فرصت زیادی پیش نیامد که در طول دوران فعالیت سینمایی با ایشان همکاری داشته باشم؛ اما به هرحال این فیلم و همکاری، برای من افتخاری شد که امضای حسین محب اهری هم پای کار من است و این برای من یک یادگاری شد.

محمد جواد نوروز بیگی در پایان با آرزوی اینکه روح این هنرمند با ائمه اطهار مشهور شود، گفت: اگر این سخنان به عنوان حرفهایی کلیشه ای، شعاری یا تکراری به حساب نیایند، باید اذعان کنم که در گپ و گفتی که با هم داشتیم ارادت و اعتقاد قلبی این هنرمند فقید، به ائمه اطهار مشخص بود. بر اساس آنچه خودش اظهار می کرد که همه انرژی اش را از این ناحیه بدست می آورد و می گفت که به عشق آنها حال و روزم خوب است و زندگی را می گذرانم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه