English

جواد رضویان در گفتگو با خبرگزاری موج:

مگر می شود که کاری از جواد رضویان دید و کمی نخندید / خدا را شکر که زهرمار به جشنواره راه پیدا کرد

جواد رضویان گفت: همانقدر که این فیلم در این مرحله جشنواره حضور دارد باید خدا را شکر کرد.

مگر می شود که کاری از جواد رضویان دید و کمی نخندید / خدا را شکر که زهرمار به جشنواره راه پیدا کرد

جواد رضویان کارگردان فیلم سینمایی زهرمار که در بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده است، در مورد جدی بودن یا کمدی بودن فیلمش به خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج گفت: فضای این فیلم رئال است و باید بگویم که به هر حال چند بخش کمدی و خنده دار هم دارد، مگر می شود که کاری از جواد رضویان دید و کمی نخندید.

این هنرمند محبوب از همکاری با تهیه کننده اولین فیلم سینمایی اش جواد نوروزبیگی ابراز رضایت کرد گفت: همکاری با این تهیه‌کننده بسیار لذت بخش است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی برای دریافت جایزه سیمرغ جشنواره فجر دارد یا نه؟ گفت: من هیچ پیش بینی در این خصوص ندارم همانقدر که این فیلم در این مرحله از جشنواره قرار گرفته، جای شکر دارد. امیدوارم مورد عنایت مخاطب هم قرار بگیرد.

رضویان در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی برای حضور در جشنواره فجر داشته یا نه گفت: بعد از مشورتی که با آقای نوروزبیگی داشتم به این نتیجه رسیدیم که فرم جشنواره را پر کنیم و در جشن شرکت کنیم.

این کارگردان در مورد ارتباط بهتر با رسانه گفت: من فکر می کنم که فیلم باید خودش حرفش را بزند و مسلما من حرف زیادی برای گفتن ندارم.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم سینمایی زهر مار هم در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن اینکه همکاری با جواد رضویان ابراز رضایت کرد و آن را عالی توصیف کرد، همچون گذشته در مورد این کارگردان فیلم اولی تاکید کرد: در واقع جواد رضویان را یک فیلم اولی نمی توان نامید، بلکه این کارگردان پس از تجربیات مختلف تلویزیونی و ... برای اولین بار است که پشت دوربین سینمایی قرار گرفته است.

وی در مورد پیش‌بینی احتمال دریافت جایزه سیمرغ گفت: برای این سوال پاسخی ندارم و البته، همیشه در مواجهه با این سوال شگفت زده می شوم.

نکته عجیب و جالب توجه در مورد این فیلم و این مصاحبه کوتاه اینکه تا کنون بر اساس مشاور رسانه ای و تهیه کننده این فیلم، گفته شده است که زهرمار جواد رضویان در قالب طنزی اجتماعی و حتی سیاسی (اینجا) روایت می شود اما فحوای کلام رضویان تداعی کننده جدی بودن آن است. مسئله ای که باید برای دریافت پاسخش تا دیدن فیلم صبر کرد. 

از جمله بازیگران این فیلم می توان به سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، برزو ارجمند، علی استادی، رضا رویگری، حسین محب اهری و سیامک ادیب اشاره کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «حشمت: فکر نمی کردم تاوان اشتباهم رو با تو پس بدم، لیلا: زهرمار ...»

سایر عوامل تولید فیلم سینمایی زهرمار هم عبارتند از؛ نویسنده: پیمان عباسی، مجری طرح: احسان درخشان، دستیار تهیه کننده: امیرحسین نوروزبیگی، برنامه‌ریز: پوپک مظفری، دستیار اول کارگردان: رضا بختیاری، مدیرتولید: پروانه زبان فهم، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، طراح گریم: عبدالله اسکندری، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح لباس: ثنا نوروزبیگی، صدابردار: محمود خرسند، مدیر هماهنگی: حسین بشگرد، عکاس: کوروش جوان، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: سپیده آماده.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه