English

در دو سینما و به طور جداگانه انجام شد؛

اکران ویژه فیلم مارموز برای معلمان و خانواده شهدا و ایثارگران

بیش از هزار نفر از خانواه شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس و همچنین خانواده معلمان و انجمن‌ اولیا و مربیان مدارس شهر تهران شب گذشته (24 دیماه) در جریان دو اکران جداگانه در پردیس کورش و باغ کتاب به تماشای فیلم مارموز نشستند.

 اکران ویژه فیلم مارموز برای معلمان و خانواده شهدا و ایثارگران

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فیلم مارموز ، در جریان دو اکران جداگانه در پردیس کورش و باغ کتاب، اکران ویژه این فیلم سینمایی به کارگردانی کمال تبریزی با حضور جمع زیادی از خانواده معلمان، خانواده شهدا و ایثارگران شب گذشته دوشنبه 24 دیماه برگزار شد.

جواد نوروزبیگی ، تهیه کننده فیلم مارموز به نمایندگی از سازندگان آن با تشکر از حضور معلمان و خانواده‌های آنها در پردیس باغ کتاب گفت: فیلم مارموز تلاش دارد به صراحت شرایط سیاسی کشور و سیاستمدارانی را نقد کند که علاقه دارند از هر روشی برای ورود به عرصه سیاست و قدرت استفاده کنند و مردم برای آنها اولویت اول نیستند و فقط به فکر خودشان هستند.

وی ادامه داد: من و سازندگان فیلم در مارموز تلاش کردیم که نه طرفداری از اصولگرایان بکنیم و نه اصلاح طلب و همان گونه که خودمان طرفدار هیچ کدام از این دو طیف نیستیم، خواستیم نشان دهیم که کسی موفق است که فارغ از مسائل سیاسی طرفدار مردم باشد و خود را سمت مردم ببیند.

تهیه کننده فیلم مارموز همچنین در جمع خانواده شهدا و ایثارگران در پردیس سینمایی کورش گفت: نباید فراموش کنیم که شرایط سیاسی مرتبط به من و شما و مردم است و خود ما تعیین کننده آن هستیم. هر چند در این شرایط برخی می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و خود را در جریان‌های مختلف قرار دهند و با عوامفریبی مردم از آنها سوء استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: هر چند مجوز این فیلم توسط نهادهای دولتی صادر شده است اما واقعیت این است که برخی افراد مجوز نمایش این فیلم را علیرغم میل باطنی خود امضا کردند.

  فیلم سینمایی مارموز به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی و با حضور بازیگرانی همچون حامد بهداد ، ویشکا آسایش ، آزاده صمدی، رضا ناجی، مانی حقیقی ، محمد بحرانی، عیسی یوسفی پور، سیاوش چراغی پور، مرتضی زارع، بهزاد قدیانلو، فرهان معین زاده همراه با گروه موسیقی بُمرانی در سینماهای سراسرکشور اکران شده است و به فروشی بیش از 5 میلیارد تومان دست یافته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی