English

در اکران خصوصی مارموز عنوان شد؛

نمایش فیلمی که به جشنواره فجر می دهیم به مشکل می خورد/ظریف مارموز را دید

اکران خصوصی فیلم سینمایی مارموز، با اجرای قطعات زنده موسیقی فیلم توسط گروه بمرانی و مهمانانی همچون محمدجواد ظریف، در پردیس سینمایی کورش انجام شد.

نمایش فیلمی که به جشنواره فجر می دهیم به مشکل می خورد/ظریف مارموز را دید

به گزارش خبرنگار سینمایی موج، اکران خصوصی فیلم سینمایی مارموز ساخته کمال تبریزی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی، همراه با اجرای قطعات زنده موسیقی فیلم، توسط گروه  بمرانی که آهنگسازی آن را به عهده داشتند، شب گذشته، دوشنبه 19 آذرماه، در دو سالن پردیس سینمایی کورش انجام شد.

در این مراسم مهمانان ویژه ای همچون محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه و تنی چند از نمایندگان مجلس، در کنار هنرمندان و هنردوستان حضور داشتند و اجرای برنامه را مژده لواسانی به عهده داشت.

در بخشی از این مراسم، کمال تبریزی گفت: برای نمایش این فیلم سختی بسیاری کشیدم و در واقع در مجموع فیلم‌هایی که ساخته‌ام، چهار پنج فیلم به سختی پروانه نمایش گرفتند. من به تدریج متوجه شدم که، برای گرفتن پروانه نمایش راحت، دیگر نباید پیش از اکران عمومی، کار را در جشنواره فجر نمایش داد. چرا که جشنواره تبدیل شده است به جایی که «افرادی» در آن حضور پیدا می‌کنند که بعد می‌روند و گزارش کار ما را به جاهایی می‌دهند. بعد نامه‌هایی، از جاها و نهادهای دیگری به ارشاد می‌آید که چرا این فیلم این را گفته یا آن را نشان داده و در صدور مجوز با مشکلاتی روبرو می‌شویم.

وی تاکید کرد: البته ما تمام تلاش خود را کردیم تا اکران این فیلم به صورت کامل و با کمترین تغییر نسبت به آنچه که در جشنواره فجر به نمایش درآمده باشد و تقریبا همه آنچه که برای ما مهم بود را حفظ کردیم و می توان گفت این فیلم بدون تغییر اکران می شود.

در ادامه جواد نوروز بیگی هم گفت: سخنان اصلی را کمال تبریزی گفت و من باید اضافه کنم که واقعا فکر نمی کردیم با چنین استقبالی در این اکران روبرو شویم. امیدوارم در طول دو ماه اکران این فیلم، استقبال به همین خوبی باشد و ما مدام مجبور به اضافه کردن سالن باشیم.

این تهیه کننده سینما افزود: راه سختی طی شده تا به اینجا برسیم و امیدوارم که مردم هم این فیلم را دوست داشته باشند.

گفتنی است اکران عمومی فیلم سینمایی مارموز از روز چهارشنبه در سطح کشور آغاز می شود و پخش آن را فیلم ایران برعهده دارد. 

این کمدی، داستان فردی را روایت می کند که علی رغم سوابق نامناسب خود، سودای نمایندگی مجلس را دارد.

در این فیلم که در ایران و ترکیه فیلمبرداری شده است و در ابتدا با نام خودسر معرفی شد ولی چندی بعد نام فیلم به مارموز تغییر یافت.

نویسندگی این فیلم را آیدین سیارسریع بر عهده داشته است و بازیگرانی همچون حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، مانی حقیقی، سیاوش چراغی پور، محمد بحرانی، بهزاد قدیانلو، عیسی یوسفی پور، عباس احمدی مطلق، سیدجواد یحیوی، رضا ناجی، فرهان معین زاده، شیرین آقا کاشی، بهروز قادری حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه