English

معاون اجرایی جشنواره اعلام کرد:

زمان دقیق آغاز پیش فروش بلیت‌­های جشنواره فیلم فجر/از ده صبح ۳۰ دی تا ۲۲ اول بهمن

علاقمندان می توانند طی 36 ساعت بلیط های سی و هفتمین دوره جشنواره فجر را پیش خرید کنند.

زمان دقیق آغاز پیش فروش بلیت‌­های جشنواره فیلم فجر/از ده صبح 30 دی تا 22 اول بهمن

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، عزت‌الله علیزاده معاون اجرایی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با اعلام این خبر گفت: پیش فروش بلیت‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 30 دی ماه از طریق سایت Fajr.cinematicket.org آغاز و تا ساعت 22 روز دوشنبه اول بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: علاقه‌مندان به حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر می‌توانند در تاریخ اعلام شده نسبت به خرید بلیت فیلم‌های جشنواره در سانس‌‌ها و سینماهای مورد علاقه خود اقدام کنند.

معاون اجرایی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ادامه داد: همچنین نمایندگان سازمان ها و نهادها متقاضی می توانند در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 3 و 4 بهمن ماه با ارائه نامه کتبی از نهادها و سازمان‌‌های متبوع به صورت حضوری، به محل پیش فروش واقع در پردیس سینمای ملت مراجعه کرده و بلیت‌های مورد نظر خود را خریداری کنند.

زمان دقیق آغاز پیش فروش بلیت‌­های جشنواره فیلم فجر

مدیر اجرایی جشنواره یادآور شد:‌ هر فرد با کدملی خود می‌تواند 2 انتخاب و در مجموع حداکثر 4 سری بلیت تهیه کند.

علیزاده با بیان اینکه فیلم‌ها به سه گروه سینمای ایران 1، سینمای ایران2 و سینمای ایران 3 تقسیم شده‌اند (لیست گروه بندی) تاکید کرد: در هر کدام از تقسیمات فوق الذکر، آثار مستند، کوتاه و پویانمایی نیز وجود دارد. به منظور احترام به مخاطبان، چنانچه هر کدام از آثار سینمایی در موعد مقرر آماده نشود، آثار رزرو، جایگزین خواهد شد.

او در پایان افزود: متقاضیان می‌توانند به دو طریق حضوری و ارسال با پیک (در محدوده تهران بزرگ) بلیت‌‌های خود را دریافت کنند.

علیزاده درباره تحویل بلیت‌ها نیز گفت: افرادی که از طریق سایت، بلیت خریداری کرده‌‌اند می‌‌توانند در روزهای جمعه و شنبه (5 و 6 بهمن ماه) با حضور در پردیس سینمایی ملت، بلیت‌­های خود را دریافت کنند.

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از تاریخ 10 تا 22 بهمن ماه 1397 به دبیری ابراهیم داروغه‌­زاده برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی