English

سیمونیان در گفتگو با خبرگزاری موج:

نسخه نهایی ۵۰ درصد فیلم ها به دبیرخانه تحویل شده اند/آخرین مهلت تحویل نسخه های نهایی فیلم ها اعلام شد

مدیر دبیرخانه جشنواره ملی فیلم فجر گفت: تاکنون نزدیک به پنجاه درصد نسخه نهایی آثار راه یافته به بخش های مختلف سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر تحویل دبیرخانه شده اند.

 نسخه نهایی 50 درصد فیلم ها به دبیرخانه تحویل شده اند/آخرین مهلت تحویل نسخه های نهایی فیلم ها اعلام شد

با توجه به اعلام اولیه بیستم دی ماه به عنوان زمان نهایی تحویل نسخه نهایی فیلم های منتخب بخش های مختلف سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه جشنواره ملی فیلم فجر به خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج گفت: تمدید مهلت ارسال تنها برای تحویل نسخه نهایی یا همان DCP فیلم ها است و این نکته نباید باعث سو تفاهم در خصوص تمدید مهلت ثبت نام و ... شود.

وی تصریح کرد: تا این لحظه نزدیک به پنجاه درصد آثار  راه یافته به بخش های مختلف این دوره جشنواره فیلم فجر تحویل دبیرخانه شده اند.

سیمونیان تشریح کرد: با توجه به اینکه نهایی شدن آثار کاری فنی است که باید در لابراتوارهای مجهز انجام شود و ما از این منظر در محدودیت تعداد لابراتوارها هستیم. می دانیم که لابراتوارها و عوامل فیلم، به طور شبانه روزی مشغول آماده سازی آثار هستند و هر کدام که به نتیجه می رسد را به دبیرخانه تحویل می دهند.

مدیر دبیرخانه جشنواره ملی فیلم فجر افزود: آقای عزت الله علیزاده، معاون اجرایی جشنواره هم بر حسب مسوولیتی که دارند در طی روز چندین بار با این مراکز در تماس هستند و جویای اخبار پیشرفت کار هستند. 

سیمون سیمونیان تاکید کرد: می دانیم که برخی آثار به دلیل تراکمی که به وجود آمده در صف نوبت انجام کار هستند و به هر حال با توجه به شرایط و تلاشی که از سوی هنرمندان انجام می شود، ما هم با آنها همراهی کرده ایم تا بتوانند در این جشنواره حضور داشته باشند.

شایان ذکر است که پیش از این بر اساس فراخوان و مقررات جشنواره فیلم فجر، آخرین زمان مهلت تحویل نسخه کامل فیلم‌ها (DCP)  بیستم دی ماه تعیین شده بود، که با توجه به شرایط فنی اکثر فیلم‌ها و موافقت دبیر محترم جشنواره، این مهلت، تا اول بهمن ماه تمدید شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه