English

امام جمعه شیراز خطاب به مدیران و مسئولان:

کار زمین مانده را به اتمام برسانید

امام جمعه شیراز خطاب به مدیران و مسئولان گفت: ما را دشمن شاد نکنید محکم مثل رئیس جمهوری که در حال خدمت شهید شد بایستید و کار زمین مانده را به اتمام برسانید؛ این مطالبه، حمایت و همکاری مردم از مجموعه مدیران و مسئولان است.

کار زمین مانده را به اتمام برسانید
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز با گرامی داشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور فقید ایران اسلامی، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز این قضیه هولناک که پیش آمده بود به عنوان کشتی‌بان جمهوری اسلامی آرامش دادند که در مسیر حرکت امت اسلامی و کشور هیچ وقفه‌ای رخ نخواهد داد.

وی افزود: تحقق این وعده رهبر گرانقدر دو جهت دارد، یکی اینکه ملت عظیم الشأن مثل همیشه پای کار انقلاب، اسلام، نظام اسلامی، اهداف رهبری و اهداف نظام محکم ایستاده باشند و آنچه را که وظیفه ملت است درست انجام دهند. 

امام جمعه شیراز ادامه داد: ما امروز در این نماز جمعه‌ اولی که بعد از رحلت رئیس جمهور فقید اقامه می‌شود می خواهیم به محضر رهبر انقلاب اسلامی بگوییم که پیام این تشییع جنازه همین بود که شما فرمودید و ما هم به عنوان نمازگزاران جمعه و به عنوان نماینده‌ای از همه این ملت امروز با صدای رسا دوباره پیمان می‌بندیم که پای عهدمان می ایستیم و برای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تا پای جان برای انجام هر کاری که وظیفه دینی، الهی و انقلابی ما است محکم ایستاده‌ایم. 

او گفت: اما یک ستون دیگر این کار که بایستی انشاالله شکل بگیرد و در این مدت مختصر بین امروز تا انتخابات هم تمامی خدمتگزاران درون دولت، مدیران، مسئولان و همه مجموعه‌های دیگر نظام شامل قوه قضائیه، مجموعه مجلس محترم شورای اسلامی، نمایندگان سربلند و عزیزی که افتخار پیدا کردند و مردم به آنها اعتماد کردند و به مجلس فرستادند بایستی محکم، بدون اینکه خدایی نکرده اختلافی، تقابلی و تزاحمی بین آرای این بزرگواران دیده شود در ادامه مسیر خدمت رئیس جمهور فقید و شهید و برای تحقق اهدافی که یک لحظه درنگ هم برای ما امروز خطا و گناه است برای اینکه دشمن ایستاده است و نگاه می‌کند تا یک لحظه درنگ ما را ببیند و خوشحال شود.

امام جمعه شیراز خطاب به مدیران و مسئولان گفت: ما را دشمن شاد نکنید محکم مثل رئیس جمهوری که در حال خدمت شهید شد بایستید و کار زمین مانده را به اتمام برسانید؛ این مطالبه، حمایت و همکاری مردم از مجموعه مدیران و مسئولان است.

وی گفت: امیدواریم خدا به قلوب همه مردم الهام کند که یک انتخاب خوب و گزینه قوی و توانمند برای ادامه مسیر خدمت به زودی انتخاب شود تا بتوانیم آنچه وظیفه ‌ما است را دوباره با مدیریت یک رئیس جمهور قوی و ادامه‌دهنده مسیر آیت الله رئیسی داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه